Gå til innhold

Surr med sykluser etter p-pille stopp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet med p-piller i mai, fikk da TR. Trodde det ville ta tid før jeg fikk TR igjen etter det, men etter 28 dager kom tanta. 28 dager senere trodde jeg den skulle komme igjen, men nå er det en uke siden og testen jeg tok var negativ.

Det pleier vel å være litt tull med sykluser etter p-pille stopp, men trodde det ville være den første mnd.

Vil bare at TR skal komme, så vi kan fortsette med prøvinga!!

Hva slags erfaringer har dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

har hatt det slikt selv.

en blir iritert over at mensen ikke kommer og blir fortvilt.

mine sykluser har vært siden september på

28- 28- 30- 38- 60-60-35 -28- 28 -

så den kan variere.

håper det er en liten trøst. selv om det er kjedelig.

Skrevet

Jeg venter fortsatt på TR! Og det er nå 8 mnd siden jeg slutta på pilla... :( Har begynt på provera, så nå er jeg snart inne i 1. pp! Jippi!!! :D

Skrevet

Jeg var vel egentlig klarover at det ville bli rare sykluser, men håpa jeg slapp det. Angrer nå på at jeg ikke slutta på pilla før. Men men, sånn er det bare. Ser ut til at dine sykluser har stabilisert seg litt nå da!

Skrevet

ja da min har stabilisert seg nå. men det tok jo tid. så du får ta tiden med å ha sex kan jo hende det skjer at du blir gravis da slipper du lange sykluser da.

lykke til

Skrevet

Ja, syklusene mine har variert siden jeg sluttet på p-pillene, så litt uregelmessigheter er nok ganske normalt, dessverre (mine har vært på 50 - 70 dager, er nå i pp3).

Håper ventingen på TR ikke blir lang!

Skrevet

Heihei! Sniker fra 3-trimester! Var ikke prøver lenger før jeg ble gravid. Slutta med pilla i desember og ble gravid i januar en gang. Da jeg skulle teste meg så fikk jeg negativt utsalg hele veien i 3 uker over IKM! Dette visteseg å være fordi jeg hadde hatt en lang syklus mest sannsynlig etter p-pille stopp. Så ikke gi opp håpet, min tante rød kom aldri da, og her sitter jeg da gravid med termin i begynnelsen av oktober;)

Skrevet

Hei, hei,

jeg sluttet også på p-pillene i mai. Første syklus var på 26 dager og andre på 28. Den mensen jeg fikk etter 28-dagers syklusen var litt merkelig. Blødde bare litt og i 2 dager. Og så jeg som pleier å blø i bøtter og spann...

Det er nå snart 14 dager siden den merkelige blødningen. For 7 dager siden var e-testen fra billig-tester positiv, men ikke cb-digital. Har drevet og testet etter el til nå, og av en eller annen merkelig grunn så blir el-testene (både billig-tester og cb-digital) svakere og svakere, mens jeg egentlig venter el i dag, tirs eller ons. Skjønner ingenting jeg nå og blir litt bekymret for at ting ikke er som de skal være.

Jeg hadde også trodd at så lenge jeg fikk normal syklus med en gang, så ville den fortsette å være normal, men nå har jeg hørt om mange som har fått kluss etter noen måneder. Grrrrrr.... Blir litt sprø av dette her! :-/

Skrevet

Bra det ikke bare er meg som har surr etter p-piller. Eller bra og bra...

Jeg var nesten sikker på at jeg var gravid nå. Merka jeg ble skuffa da jeg tok testen. Men men, blir sikkert ikke siste negative test.

Tenker nok det blir å dra sambo med i sengehalmen annenhverdag fremover:)

Men kommer ikke TR i løpet av 14 dager, må jeg nok ta en ny test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...