Gjest Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hvordan syn har dere på å ta silikon i puppene hvis de blir "tømt" etter amming og svangerskap? Jeg har en følelse av at mine ikke vil være så veldig flotte etter dette svangerskapet. flere venninnner av meg har tatt silikon og jeg begynner nesten å tenke at det ville være OK å ta det. Da tenker jeg på selvfølelsen og at jeg har iallefall 30 år igjen der jeg ønsker å se fresh ut. Men jeg har jo bare tenkt tanken og jeg vet jo ikke om jeg kommer til å gjøre det. Men jeg har en følelse av at det begynner å bli litt mer akseptert enn det var før....
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 har jo ikke noe med aksept fra andre da.. jeg tok det av egen fri vilje uten at noen av venninnene mine hadde det.. gjør det kun for din del.. er mer sansynlig at du vil angre visst ikke..
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg og har vært inne på den tanken.... Jeg har sagt fra dag en at jeg har ville ta silikon etter at jeg er ferdig med å få barn og amme.. Men jeg vil uansett vente å se hvordan kroppen min er etter at jeg er ferdig med å få barn. er forsatt bare 25 år gammel og venter nr 2 nå og jeg vil i alle fall ha en til etter denne, Det samme har min mann sagt... Men uansett hva du velger så velg ut fra hva du selv vil. ikke tenk på hva andre sier eller synes. er kun deg selv du skal tenke på!
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Hvis tar det er det fordi jeg selv ønsker det =0) Men valget er litt lettere å ta når det er litt mer akseptert. Og når man ser at andre er fornøyd med avgjørelsen og det ser naturlig ut virker det ikke så skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå