Gå til innhold

Tror dere mannen min vil tro jeg har "klikket"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte han for 4 år siden, og vi var begge "partyløver" om man kan kalle det det. Vi var på en del fester og konserter sammen før jeg ble gravid og vi ble seriøse....

Nå venter jeg nummer 2 og vi er gift og har det veldig godt sammen. Men jeg føler jeg har blitt litt for seriøs. Jeg har langt blondt hår og siden jeg har fått jobb i resepsjon de siste årene har klesstilen min forandret seg en del til å bli litt mer "berte".

Nå føler jeg for å klippe håret ganske kort, rufsesveis, farge det, ta tatovering (liten søt) og kjøpe litt mer punka klær nå etter at nr. 2 har kommet. Føler for å finne rampen i meg igjen, kjenner meg ikke helt igjen lenger. Fælt så snikende den husmorrollen kom, uten at jeg helt merket det selv.

Tror dere mannen min vil tro det har klikket for meg? Jeg er kun 29 år, så det er vel ikke for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke ta det opp med han? jeg hadde nok gjort det, og så sikkert gjort det uansett hva han mente :P og om det ikke har noe å si ifht jobben din heller så er det vle ingen hindringer?

kjenner forresten til den snikende husmorrollen.. er selv 31 og føler meg ofte litt for inne i rollen min, men da kan jeg heldigvis bare ta en titt på ryggtavla mi som er full av en stor tatovering og finne rampen i megselv igjen ;)

Skrevet

Har nevnt til han at jeg har lyst til å klippe meg, noe han ikke er spesielt begeistret for. Ennå han har sett bilder av meg med kortere hår og synes jeg var fin på de....?

Ellers har han en del tatoveringer selv, så tror ikke han kommer til å mislike at jeg tar det...

Men jeg er vel i ferd med å gjøre et lite personlig opprør der jeg egentlig ikke vil høre hans mening, men følge min egen magefølelse.... Innerst inne tror jeg han vil like det, men nå er jeg jo mamma til snart 2 av hans barn - så kanskje han synes jeg burde se mer voksen ut, han er også 6 år eldre enn meg.

Når det gjelder jobben kan jeg tone meg litt ned, jeg sitter i resepsjon.... Det går jo fremdeles an å se anstendig ut på jobb =0) Skal ikke farge håret rødt eller blått ;-)

Skrevet

dessuten er det jo bare hår og det gror jo ut igjen ;)

hadde hoppet i det hadde jge vært deg :)

Skrevet

Jeg hadde hoppet i det, jeg! Man føler seg tidsnok låst når man har både ett og to barn, go alle forpliktelsene som følger med, og jeg føler at dersom man undertrykker deler av personligheten sin for mye så blir det bare enda verre. Go for it - syns du er sprek!! :o)

Skrevet

Jeg sitter å smiler litt for meg selv, liker å ikke være altfor forutsigbar. Så jeg kommer til å ta en bli ny dag i høst og komme hjem som mitt nye jeg! Tihi, og jeg skal jo ha permisjon, så da rekker jeg jo å ordne håret hvis det ikke funker (før jeg skal på jobb igjen).

Kan man tatovere seg mens man ammer?

Skrevet

OI! Dette kjente jeg meg igjen i! Jeg blei gravid tidlig, var bare 20 og jeg og sambo hadde bare vært sammen fire måneder..Møtte hverandre i utlandet, der reising, festing, konserter og annet utelliv var hovedingredienser. Nå, nesten 9 år seinere, venter vi nummer tre, og den rebellen jeg var er det lite igjen av... på utsida.. :-) Men inni er jeg lik, og jeg angrer egentlig ofte på "mitt store hamskifte".. Jeg følte at for å bli tatt seriøst av helsepersonell som en ansvalig mor tidlig i 20-åra, måtte dredsa greies ut, piercingen av osv..

MEN her i huset er det typen som hinter til at jeg, utseendemessig, begynner å bli litt kjedelig.. :-) Så det er kanskje på tide å gjøre noe med det? Skjønner vel at mannen din ikke er så keen på at du klipper håret, er ikke det en klisje at menn liker kvinner med langt, lyst hår? Men uansett: det vokser jo ut igjen, og jeg synes du bør utforske litt nå, før du blir 40, og alle himler med øynene over "opprøret" om en andre ungdom.. :-) Skjønner?? Du er fremdeles ung, det er vi jo begge, so I say go for it!

Og takk for inspirasjonen.. :-)

Forresten: ta noen overdrevne før-og-etter-bilder. Det er sikkert morsomt å ha..

Skrevet

hun jeg går til vil ikke tatovere meg mens jeg er gravid eller ammer, men ikke alle kjører samme strikte linje...

Skrevet

Ja, nå kjenner jeg det krible - endelig skal mitt gamle jeg få komme frem igjen!!! Jeg skal planlegge dette i smug så jeg klarer å sjokkere mannen min litt, bare litt =0)

Vel jenter, takk for svar - det hjelper meg til virkelig å gjøre det - ikke bare med tanken!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...