Gå til innhold

spm til dere som har født før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter vannavgang man skal jo ringe til sykehuset og da lurte på om de vil ha deg inn til sjekk først eller må du vente hjemme til du får rier eller nokka smerter før du skal til sykehus???

takk til alle som gidder å svare

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man skal inn til sjekk uansett, hvertfall hvis hodet ikke er festet. Er jo bare å ringe å høre det. Har født en gang før men da tok de vannet på sykehuset.

Skrevet

Da vannet gikk hos meg, fikk jeg beskjed om å være hjemme/legge meg til å sove igjen frem til riene begynte. Det kan jo ta lang tid før riene og fødselen setter igang.

MEN jeg hadde en superrask fødsel forut for denne som begynte med vannavgang, så da de ga meg beskjed om å gå å legge meg igjen, måtte jeg nærmest krangle meg til å komme inn med en gang. Jordmora i andre enden var sur da jeg tilslutt fortalte at jeg uansett ville komme inn med en gang, ville ikke ta noen sjanser.

Så 20 min senere var vi på føden og 1t og 50 min etter var jenta født. Så moralen er: stol på deg selv og det du føler. Vet du at du ikke får slappet av hjemme når vannet er gått, så dra inn.

Vet at om fødselen starter med vannavgang denne gangen, så drar jeg inn med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...