Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har verdens beste samboer, elsker han over hele mitt hjerte, og nå har jeg faen meg blitt betatt av en annen, og det er ikke hvem som helst jeg har blitt betatt av heller.. Skjønner ikke hvorfor!?!! jeg har det kjempe fint med samboeren min og vil ikke ha noen andre. Men når jeg ser han andre så banker hjerte mitt fortere, og når han smiler til meg og jeg ser inn i øynene hans så.. sukk. Jeg har ikke lyst til å føle slik, jeg elsker jo samboeren min, det er han som er mannen i mitt liv. Huff, går dette over?? Jeg har ikke lyst til å føle det slik, får jo kjempe dårlig samvittighet overfor samboeren min, men man kan jo ikke styre hva man føler.!! Hjelp meg, hva kan jeg gjøre for å ikke være betatt av han andre mer!?!?!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Det er naturlig og bli en smule betatt av en annen når man har vært i et langt forhold, og mange som blir det. Er lett og bli smigret når man får oppmerksomhet fra en annen som ikke er samboer. Og så lenge du ikke blir forelsket og gjør noe dumt så er det greit. Betatt og forelsket er ikke det samme. Mange som blir betatt og går etter den man er betatt av, og finner ut at det er samboeren de vil ha, og da er det for sent. Mitt råd til deg er, glem han andre, og gjør noe nytt med samboer, reis en tur, ta en piknik i parken, en romantisk kveld, Noe dere begge liker, som dere kan gjøre sammen. og ha litt dere tid. så glemmer du nok han andre..
Maf og lillemann Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 det er helt normalt =) jeg har vært sammen med min samboer siden jeg var 17, men har alltid vært like gutte-gal =) (noen ganger har jeg tilogmed hatt kjærlighetssorg- for det en av mine "forelskelser" har fått seg dame, hehe ) Men jeg har aldri vært utro (i mine øyne), når sant skal sier så har både meg og sambo det ganske fritt- noe det er blitt slutt på nå som vi venter barn, og det er helt greit. det har vel noe med det at man vil ha det man ikke kan få. litt betatt er lov å være, du skal ikke ha dårlig samvittighet- det går sannsynsligvis over- men du bør kanskje ikke fyre oppunder "forelskelsen" hvis du skjønner hva jeg mener. husk at det å elske en person går mye dypere enn det å være betatt =)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Takk for svar, jeg kommer ikke til å gjøre noe med den andre fyren. Men jeg har så dårlig samvittighet for det er broren til samboeren min jeg er blitt betatt av *flau* Første gang jeg har møtt han, han bor i et annet land, er bare på besøk, men reiser heldigvis snart, om 1 uke. Håper bare denne uken går fort, for jeg vil ikke føle slikt
Maf og lillemann Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 ah.. men kanskje han da minner det om samboeren din når du først møtte han, prøv å snu det om slik =) om en stund vil du sikkert bare le av dette =)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Ja de er veldig lik, både i utseende, måte de snakker og ler på, så det kan jo være derfor. Har sett bilder av han før, men da jeg så han face 2 face så ble jeg bare helt betatt. Ja, jeg håper jeg kan le av dette om en stund, hehe. Dumme dumme meg, blir betatt av samboeren sin bror, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå