Gå til innhold

Ergosele eller Meduka?? Trenge hjelp!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bære jenta mi i elastisk sjal og det er helt fantastisk, men nå begynner hun å bli litt større og vil gjerne ha en enkel sele å ta på når vi er ute å går tur.

Ergoselen har jeg prøvd og er veldig fornøyd med. Ser at den kan man bære både på magen, ryggen og hoften.

Kan man bære på hoften med Meduka??

Det er jo også innebygd spebarnsinnlegg i Medukaen som jeg kan trenge når jeg etterhvert får flere barn :)

Kjenner to stykker som har Meduka og har derfor sett at man kan åpne en glidlås og gjøre ryggen lenger. Er dette viktig å ha? Ergoselen har jo ikke det.

Noen som har prøvd begge deler, og som vet om Meduka er like god å bære i som Ergo. Har jo bare prøvd ergo, men Meduka har mer hvis den også kan bæres på hoften.

Håper på mange svar :)

Vil gjerne bestille den i dag så fort som mulig :)

Og visst noen har sterke meninger om jeg bør velge mørk eller lys farge vil jeg gjerne høre det også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen råd til meg??

Skrevet

Regner med det er Manduca du mener :-) Jeg har ikke prøvd Ergo, men har en Manduca og er super-duper fornøyd! Jeg kjøpte den pga at den er lengre enn Ergoen. Synes Ergo ser veldig lav ut, i alle fall på litt større barn. Du kan også bære på hofta med manducaen.

Jeg anbefaler Manduca på det varmeste!

Skrevet

Ang fargevalg ville jeg nok ikke tatt den hvite/lyse. Jeg har svart, og ser at de hvite partiene på selen fort blir skitne.

Skrevet

hehe... mener såklart Manduca :) Tusen takk for tilbakemeldingen :) syns du den svarte blir veldig varm i sola?

Skrevet

tja, tror ikke det utgjør store forskjellen. Det er varmt å bære i sola uansett. Jeg liker ikke å bære når det er for varmt ute. Men hvis du har tenkt å bære mye i sola er det sikkert greit å ta en annen farge. Men svart er jo veldig safe i forhold til evt salg senere

Skrevet

Jeg har kjøpt den grønne Ergoen. Den er supermyk og kjempefin farge:-)

Er veldig fornøyd med selen, og vesla sover som en stein i den.

Du får kjøpt spedbarnsinnlegg til ergoen også.

Jeg valgte ergo pga ryggsekken en kan feste på - planlegger å ha mini med på tur etterhvert:)

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :)

Ditte er vanskelig. Det var det jeg syns var så bra med Ergo selen at den var så myk og lett. Er Manducaen også det?

Skrevet

Jeg har ikke prøvd ergo, men syns maduca er en kjempe god sele! Elstra flott at man kan folenge ryggen, da kan man bruke den lenge. Også har maduca god polstring i midje og skuldre, så jeg hadde valgt den ;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...