Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt opp kyllingfileter, men vet ikke ennå hvordan jeg skal tilberede dem..

Hva skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har kjøttkaker men vet ikke hvordan jeg skal tilberede dem:-) Håper på flere svar lenger ned:-)

Søk på gresk kylling, det synes jeg er godt.

Skrevet

Å kylligfileter med ost inni og bacon rundt er godt :o) ..nam, fikk jeg lyst på..he he.

Jeg aner ikke, har en følelse av at det blir pastasalat her eller noe sånn lett mat. Vet ikke når H kommer hjem fra jobb heller. Og det er varmt her :o)

Skrevet

Reker på brygga i dag!

Skrevet

Grilling! For (rødme) 5 dag på rad... varierer litt på kjøttet da så det blir ikke så ensformig som det kanskje høres ut som...

Skrevet

Har sjekka hva vi har, og det blir kylling i karri her :o)

Skrevet

Jeg ha akkurat spist en salat, med masse godt. Mannen er fortsatt på jobb.. Skal lage nachos i kveld når det er litt mindre varmt. Sønnen er på ferie, så da blir det sene middager om dagen i denne sola.

Skrevet

vi skal grille, må nyte fineværet når det endelig er her :) Tror det blir skinkebiff og bakt potet i dag :)

Skrevet

Jeg skal lage verdens beste salat :) Med marinert kyllingfilet, pasta, bacon, agurk, tomat, mais, salat og pinjekjerner. Naaaaam! :)

Skrevet

Sommersuppe (nypoteter, blomkål, sukkererter, lök, melk, flöte, grönnsaksbuljong, dill, gresslök). Knallgodt, selv på varme dager :-)

Skrevet

Kylling salat med masse kylling og annet godt oppi. Å med fersk baguett.

Fikk lyst på det da jeg svarte på en annen tråd her inne før i dag.

Skrevet

Gjør det enkelt, og tar tacos idag.

Skrevet

Jeg skal lage meg wok etter ungene er lagt....er aleine til 23 ikveld....har spist ett par brødskiver (etterligning av brød - ketolysebrød) . Får se hva snuppa har lyst på etterpå.

Skrevet

Norges livrett til middag i dag. Grandiosa.

Enkelt, greit og godt når det kun er til meg selv.

Skrevet

Vi har spist fullkornslasagne med svinekjøttdeig.

Ang. kyllingfilet så syns jeg det er kjempegodt å surre bacon rundt dem, og servere med grønnsaker og fløtegratinerte poteter. Men det er jo ganske heftig mat, og gjerne ikke noe særlig i denne varmen.

Andre tips er å steke den, skjære i små biter og blande den i en god salat, eller woke med grønnsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...