Gå til innhold

Hvem har de fineste bloggene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er satt på vent i tlfén...kjeder meg og vil se på noen blogger :-)

 

har dere noen å dele?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en men vet ikke helt om jeg er klar for å vise den...

 

ellers syns jeg mami og smurfene sin er kjempe flott =)

Skrevet

He-he, nå trodde jeg det var en ny tråd, ala den der hvem er penest ;o) hehe..jammen godt!

Skrevet

Du kan godt ta en titt på min, men finest er den nok ikke!

 

www.linnbf.blogspot.com

Skrevet

nei, hadde ikke tenkt og dømme noen altså ;-)

 

men kan dere legge ut adressen, eller finner jeg dem et sted kanskje?

Skrevet

Hei lokeOGadrian!

Din så jeg faktisk på igår! ...mange fine bilder :-)

 

Er også interessert i mote og interiør....

 

Flere forslag anyne?

 

...ser ut til at denne telefonventetiden blir laaaaaang.

Ringer til universitetet for og høre hvor jeg ligger på venteliste nemlig. Håper på å komme in i Oslo, ellers må jeg flytte alene med barn til Tromsø (kom inn der)....kjenner ingen der og har aldri vært der....scary!

Skrevet

Det er så kjedelig å vente i telefonkø! Jeg satt i kø tidligere idag for å snakke med expert ang. garanti.

 

Skrevet

Min er nok ikke finest den heller, men du kan jo ta en titt:

 

lenore.blogg.no

 

Har desverre ikke fått oppdatert den på en liten stund, da mac'en min døde og måtte på repparasjon :(

Skrevet

vaalerenga12ogdaniel.blogspot.com

 

De siste bildene er litt rotete, men det får bare være synes jeg.

Tar så lang tiiiiiid å ordne det opp, mer enn nok å LEGGE INN bilder. ;o)

Skrevet

www.hei-anna.blogspot.com :)

 

Fått litt hets pga bloggen min men..

Skrevet

Hvorfor har du det?

Liker bloggen din jeg.... :)

Skrevet

Ikke akkurat den fineste, men jeg blogger ihvertfall :) Passet fint med et slikt innlegg nå, jeg ville også kikke litt på blogger ;) LITT lei jungelboka, og spiser is her hjemme etter en lang dag på stranda med sønnen min.

 

http://fdtmedenpilleipanna.blogspot.com/

 

*SamSung* - syns du har en fin blogg jeg! Er innom og kikker av og til :)

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive hvor søt blogg du har:) Skjønn liten gutt! Hihi, og så koslig med teknisk museum:) Hvor ligger det igjen?

 

Joo, mange misliker at jeg legger ut bloggen min, siden det er ikke er noe barn/baby på den og dette faktisk er en babyside! Men jeg kan jo ikek juge på meg et barn heller? Også at det bare er skrytebilder.. .. HMM! Virker som noen syns jeg har lagt ut pornobilder, er rasistisk, osv:/ Syns det er trist at noen tolker bloggen min feil. Vil bare vise dere litt fra min hverdag, og hyggelige stunder..

Vi er i utredning, forsøkt i 1,5 år, og jeg er her fremfor BIM fordi jeg får best tips og råd her fra jenter som faktisk har vært igjenom å få et barn:)

(skulle så klart hetsen ikke var inkludert, men noen er bare sånn)

 

Syns alltid DU er så koslig:) Er så postiv og glad og det gjør at JEG blir glad:) Så bor du ikke så langt unna heller:)

Skrevet

Jeg var inne på din blogg nå. Hehe:) Skulle akkurat til å anbefale din blogg nå, men du hadde skrevet opp adressen selv:)

 

SÅ FIN DU BLE MED MØRKT HÅR! Utrolig vakker! Skulle ønske jeg var som deg:)

Skrevet

Tusen takk *SamSung*, søkte nettopp på nicket mitt her i går kveld, og leste jeg hadde dårlig hårfarging :P Så det var godt å høre at noen andre syns det var fint da, hehe ;)

Skrevet

Hehe, tusen takk! :o)

Planene var faktisk at bildene skulle komme i rekkefølge, men jeg lånte datan til samboeren, og den er sååå treig!! Brukte først 1time på å legge de inn på maskina hans... Og...

Brukte over 2timer på å legge inn bildene på bloggen, og da må jeg ærlig innrømme at jeg mista lysten til å legge de i riktig rekkefølge;o)

hehe :P

 

Ehh, hvor ligger det igjen a..?

Hehe, jeg er ikke kjent i Oslo!

Jeg må tenke hardt nå...

Kjelsås! (og jeg må innrømme at jeg juksa, fant frem nettsiden deres, hehe ;o) )

 

Huff, jeg blir så lei av folka her på dib - enkelte.

Enten er de sure for folk lyver på seg et barn - eller fordi folk ikke har barn.

Eller, fordi folk bare har ett barn - eller fordi folk har for mange barn.

Hjelp....

Man kan begynne å lure på folk...!!!

 

Har du pcos eller noe..?

Hehe, skjønner du ikke gidder å være på BIM, det er jo sååå dødt der inne!

I 05/06 var det likt som her, masse kjør hver dag. Men, det har dabbet av.

 

Tusen takk for det! :o)

Hehe :P

Husker det sto i klasseboka mi: Stine er alltid blid, smiler hver gang hun kommer inn i klasserommet og sier hei til læreren.

Hehe, huff... .;o)

Velvel, er bare sånn jeg er da. ;o)

 

Hvor bor du? :)

Skrevet

Det syns jeg også fødtmedenpilleipanna! :o)

Syns du ble kjempefin! :o)

Skrevet

FødtMedEn...: Jeg syns også du ble kjempefin med mørkt hår!! :-)

Du kledde det veldig bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...