metaMORfose Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 mannen reiste tidlig ut for å fiske med en kamerat, og så reiste de på båttur etterpå. Ungene er hos farmor og farfar (vi kaller dem det selv om de er fosterbarn, hos oss er det bare sånn) og jeg tenkte at jeg like godt kunne ta en "liten" tur innom jobben. Her er det jobb nok, i hvert fall. Jeg skal jobbe torsdag og fredag også, og neste mandag er det full rulle igjen. Innkjøring og moro. Det beste med jobben idag, er at det er svalt her. Nydelig.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 å kunne godt tenkt meg å vært på jobben din jeg... svette ihjel hjem her..huff.. KOS DEG=)
metaMORfose Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 Langt bedre på jobben enn hjemme, ja.. mht temperatur, selvfølgelig. Og så får man jo betalt på jobben hihi Skulle hente ungene i sted, men de ville sove sammen med fetter og kusine i telt hos besteforeldrene. Så da dro jeg hjem uten unger!
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 ingenting som er bedre enn å få betalt for litt aircondition=) Sikkert godt å være litt uten ungene også =)
metaMORfose Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2008 Ungene har akkurat vært avgårde en uke med faren sin! )) Men når en har fosterbarn så er det veldig godt å se at de er trygge og vet at jeg (vi) er her for dem uansett. Det er viktigere for meg å være en base de vet alltid er her og som de kan komme til. Så da får de heller utforske verden, så er jeg her når de kommer tilbake. )) Faren dro på fisketur, og så videre ut med båt. Men han kommer da i det minste hjem i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå