Endelig mamma! Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Var på stranda med noen venner og venners venner i går, og da klokken nærmet seg 19 synes vi alle det var en god ide` å ha en liten fest med grillmat og øl (jeg droppet ølen altså). Vi ble enige om å være hjemme hos meg, da jeg bor greiest til i forhold til de andre og sentrum. Vi koste oss og hadde det kjempehyggelig, men da klokken nærmet seg 01, begynte jeg å bli trøtt. I tillegg begynte enkelte å bli godt beruset, og var det noe jeg ikke hadde lyst til, så var det å rydde opp etter et "fylleparty". Etterhvert begynte vennina mi og en kamerat å lekesloss, og det ble en del rot og søl. Da sa jeg på en streng, men pen måte at de kanskje kunne rusle mot byen nå, og at jeg ville sove. Venninnen min ble skikkelig fornærmet og mente at jeg ikke kunne klage, jeg hadde jo sagt ja til å ha fest. Klokken ble 01.50 før de var ute av huset, og jeg synes egentlig ikke jeg har gjort noe galt. Likevel sitter jeg med dårlig samvittighet... Hva mener dere? Var det frekt av meg å "kaste" dem ut?
Lacey*har fått erta Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Høres ut som veldig barnslige venner!
AndreVonDrei Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Overhode ikke frekt! Ta en ringerunde du og se hvem som sliter med fylleangst i dag, hehe. Er rimelig sikker på at hun venninna de ikke er særlig høy i hatten om du påpeker den kommentaren hennes. Hvis hun er like tøff i trynet -ja, da er du en erfaring rikere i forhold til å ha fest igjen!
Lacey*har fått erta Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Skal si du har begynt å svinge deg alvorlig mye her inne igjen VonDrei!
Laybik Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Det er ikke frekt i det hele tatt. Regner med at du er gravid siden du droppet ølen. Jeg er gravid og jeg hadde hvertfall sendt folk hjem hvis de hadde blitt værende så lenge!!
Endelig mamma! Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2008 Takk for svar jenter. Godt å høre at dere mener jeg ikke gjorde noe galt. Men er gjerne slik at noen mennekser mener at når man først har invitert dem på besøk, så har de rett til å være der så lenge de vil... Og Laybik **fødeklar**: Jepp, jeg er gravid. Er 32 uker på vei, så ikke så lenge igjen nå...
Lacey*har fått erta Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Jeg hadde i allefall kasta dem ut lenge før klokka 2! Så jeg er nok mer snerpe enn du;) Men gudskjelov så begynner min vennegjeng å bli såpass voksne at vi ikke orker å være oppe så lenge:)
Endelig mamma! Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2008 Hehe, Lacey... Selv er jeg i den "rystende" gruppen som er 89-modell, så i denne vennegjengen liker de å ha det gående til langt ut på natta. Men heretter skal jeg begynne å si at de er hjertelig velkomne, men at jeg stenger ved midtnatt. Så får de selv velge om de vil komme eller ikke.
AndreVonDrei Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Jepp, Lacey -kid'n sover jo hele tiden (drømmebaby, off course, hihi) og Dib-kranglerne er kjipe...ikke det at det er så mye action her heller, men du vet -kjent og kjært osv ;-). Pluss at Bim er jo det ultimate prevensjonsmiddelet! Anonymforumet er jo ikke akkurat å forakte for litt heavy underholdningsverdi;-p. Det "beste" fra både Dib og Bim -helvete, det tar litt væl av der til tider ;-)
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Om de ikke kan ta hintet selv å tenke: hun er gravid, kanskje vi skal spørre henne om hun er trett og lei?, så ser jeg ingen grunn til å la være å "kaste" dem ut... De er jo tross alt vennene dine å burde støtte deg. Vet selv hvordan det er å si "ja" til sjalabays, å være kjempegira, men blir for litt utilpass når det begynner å gå over streken med alkohol å sånn. Du skal overhodet ikke ha dårlig samvittighet
Bare™ Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Det er ikke å kreve at alle rundt skal ta hensyn til ditt og datt "fordi man er gravid!!", men jeg syns du hadde helt rett til å si fra. Ikke nødvendigvis pga graviditet- men rett og slett fordi du sa du var trøtt. Vi må vel regne med at vennene våre respekterer oss når vi ikke er gravide også Nei, Stå på kravene- de kunne jo gått i parken eller noe for å lekesloss, så kunne parketaten ryddet opp etter de. Vil tro de hadde fått en reprimande av de også om de ble ferska med sølet sitt
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Hva har venninna sagt da etter denne episoden? Unnskyldte hun seg?
Ungmamma21 Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 nei det var absolutt ikke frekt, du var jo snill å hadde de på besøk og det er jo du som bestemmer der du bor...du gjorde det helt riktige, jeg ville gjort akkurat det samme om jeg begynte å bli lei. da jeg var 7mnd på vei første graviditet hadde vi innflytningsfest men når jeg ikke orket mer så sa vi stopp, de fleste forsto det selv om noen kanskje blei litt oppgitt....
Endelig mamma! Skrevet 3. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. august 2008 Nei lisasmurf, hun har ikke unnskyldt seg. Regnet ikke med det heller da, hun er ikke den type menneske som er i stand til å unnskylde seg. Jeg gidder ikke lage noen scene, men skal huske på å ikke invitere henne mer. Da skal jeg i all fall "advare" henne med å si at det er JEG som bestemmer når de skal ut.
LinnisR83 Skrevet 3. august 2008 #15 Skrevet 3. august 2008 Hadde jeg vært deg, hadde jeg plassert de to gåseøynene et ord til høyre (for deg) i overskriften.....
Endelig mamma! Skrevet 3. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2008 Ja, du har et poeng der LinnR83... Var heldigivs bare "venninna" mi som var slik da. Gutta viste faktisk mer empati, overraskende nok. Tror jeg har undervurdert menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå