☆Anonymia☆ Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Hehehe...en venninne fikk overtalt meg da på lørdag..og jeg sendte melding..herregud så nervøs jeg var.hahaha =)) dritmorsomt.. men jeg fikk svar,det var egentlig bare en sånn tullemelding for vi hadde snakka litt med han før på dagen da han gikk forbi oss på jobben.. så spørte jeg han på tull om vi skulle snakkes ute ikveld,ja greit det fikk jeg tilbake =) hehe.. vi så han aldri da,for vi gikk hjem aaaltfor tidlig.. MEN...en felles venninne hadde sett han kom dit hvor vi ska vi skulle være..HEH... moro..=)
jentebanden Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Å, så morsomt! Håper det ordner seg så du får komme i prat med han snart da. Herre, skulle ønske det var jeg som var på flørter'n, så spennende da!
☆Anonymia☆ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 ja jeg har aldri vert så fnisete som jeg var på lørdag..haahaha..klarte ikke slutte å smile da jeg faktisk fikk melding tilbake,rett før jeg svimte av da jeg så han hadde svart.haha =)
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Haha satt akkurat og tenkte på om du hadde tatt kontakt med han:-D Så flott...får håpes dere møtes snart:) Tøff var du ihvertfall,kinemor:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2008 ja jeg er litt stolt over at jeg turte =)=) haha =))
*SamSung* Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Så morsomt:) Herlig å være i fnisehumør:) Hihi
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Husker det ja. he he..så morsomt:) spennende .........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå