Gå til innhold

Noen her som enda jobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer;) Selv har jeg jobba fullt hele veien og er 30+3. Men nå har jeg vært kjempeheldig med minimalt av plager også da! Den tyngste delen gjenstår, men satser på det skal gå bra, for jeg har planer om å jobbe til uke 37, hehe.. Krysser fingrene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber fullt ennå, er i uke 33. Vikar skal læres opp, så jeg regner med at jobber nesten helt til permisjonen starter. Men er usikker på om jeg orker å jobbe fullt. Man er jo litt mer sliten på slutten.....

Skrevet

Jeg jobber!

To uker til permisjon nå....

Sprøtt å tenke på i grunn.

Skrevet

Jobber 100%, men er bare i uke 29. Planen er å jobbe frem til permisjonsstart. Har hatt det veldig lett så langt, men begynner å få litt vondt i ryggen hvis jeg sitter lenge eller bærer tungt. Lever igrunnen etter prinsippet at det skal like mye til før jeg er hjemme fra jobb nå som før jeg ble gravid.

Skrevet

jeg jobbet helt fram (perm startet i dag), men ikke full uke. Det gikk kjempefint, deilig å være lit sosial også på jobb, men jeg ville ikke vært i stand til å jobbe mer. Da ville jeg bare blitt i dårlig form igjen (slik jeg var før jeg ble 50% sykemeldt).

Skrevet

Ble 100% sm i uke 28 pga ryggen og pga slag mot mage. Å nå går alt så mye bedre med både ryggen og bekkenet!

Jobber med psykiskuh. ungdommer som litt for ofte kan bli for hardhente=)

Skrevet

jeg jobber ikke. jobbet til fredag 25/7, men fra og med i dag har jeg permisjon, siden er 37+2 på vei. deilig at jeg slapp sykemelding selvom jeg var gravid:)

Skrevet

Så bra å se:) Det får i hvertfall tiden til å gå når man jobber, så er glad for det;) Folk blir ensten sjokkert over at jeg enda jobber, skjønner ikke helt hvorfor egentlig.. Det er jo ikke alle som MÅ sykemelde seg hvis de ikke har noen grunn til det. Er glad jeg slipper det meste av plager, og håper at fremtidige svangerskap kan bli som dette:)

Skrevet

Enig!

Jeg liker å jobbe jeg, rart at folk synes det er rart at man vil jobbe helt ut!

Skrevet

Ja det er i grunnen det.. Akkurat som om jeg er helt unormal bare fordi jeg vil det, hehe.. Synes bare det er fint å ha den innstillinga jeg:) Legger meg ikke flat før jeg jeg må;P

Skrevet

Jeg er "bare" i uke 28, og jobber fullt enda. Har faktisk fått en del spørsmål allerede om hvor mye jeg har trappa ned på jobb, så vi er flere i samme situasjon.

Har som flere av dere vært kjempeheldig med lite plager til nå, eneste jeg klager over er skikkelig leggkramper hvis jeg står og sitter mye gjennom dagen. Så må nok bli flinkere til å ta pauser på jobb og legge beina høyt.

Håper å jobbe til jeg går ut i permisjon i slutten av september, har også en vikar som skal læres opp før jeg kan slutte!

Trur dessuten jeg ville syntes at tida ble uutholdelig lang om jeg ikke skulle dra på jobb, så får bare krysse fingra for at formen holder seg utover høsten.

Skrevet

Jeg skal begynne i ny jobb når jeg er 31 uker jeg.... Håper derfor det går greit å jobbe helt til permisjonen må starte, har på en måte "lovet" det. Men formen nå (29 + 1) er veldig bra så jeg har ingen grunn til å sitte hjemme hvis det fortsetter sånn i alle fall.

Skrevet

jeg er i uke 30+2. jobber fullt! alle hverdager + helger! har fri hver 7ende dag cirka! blir vel kanskje litt mere fri etterhvert? det må jeg se. får ikke svangerskaps permisjon, så jobber så lenge jeg orker rett og slett =)

Skrevet

jobber her også - permisjonen begynner mandag fk. men kommer til å jobbe halve dager en stund etter permisjonsstart iom at vikaren min ikke kan begynne før.

Skrevet

Jeg jobber og stor trives med det. Jeg er 50% sykemeldt, men som legen sa da jeg sa jeg ikke ønsket dette. Jobb hvis du vil, men jobb halvparten så seint. Jeg har bekkenløsning og er på jobb 100% av min arbeidstid, men jeg kan ta meg pauser og sitte ned forran pc`en og gjøre andre ting innimellom. Litt spesielt for meg, jeg jobber i en familiebedrift.. Her er hele slekta mi...

Skrevet

Ja, er 33+2 og jobber fortsatt fullt + mer. Har vært frisk hele tiden og er fortsatt i god form. Sitter og svetter som bare det, men det hadde jeg sikkert gjort hjemme også. Regner også med å holde ut helt til permisjonsstart, har også en vikar som må ha opplæring. Er glad for at jeg kan jobbe, da går tiden mye fortere =)

Skrevet

Er 35+3, og har jobbet 100% frem til idag.

Fikk sykemld 60% pga ryggen fra idag og ut uka.

Men regner med at jeg er klar til siste innspurt før permisjonen som er neste uke allerede :o)

Skrevet

Jeg har termin 16 sept.. og jobber over 100%.. Altså 6 dager i uka og ofte over 8 timer.. Men begynner og merke leggene blir vonde og blir trøtt og sliten når dagen er ferdig.. men selve jobber går veldig greit.. Tidene går veldig fort når man jobber. man slipper og sitte og vente på den lille..

Skrevet

Hei. Er i uke 32 nå og jobber fullt. De siste dagene har vært 8-20 dager også... Er heldigvis ikke sånn hver eneste uke. Går greit enn så lenge. Skal ha opplæring på ei ny jente de neste 5 ukene, så er bare å stå på så lenge helsa holder :-)

Skrevet

Er i uke 34 og jobber fullt. Har problemer med å sove om natten, men har en kjempegrei arbeidsgiver som er fleksibel og legger til rette for at jeg kan være i 100 % jobb frem til termin. Glad for det, for det er så utrolig KJEDELIG å bare gå hjemme og vente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...