Gå til innhold

Dama (nicket altså)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at du har en del greie på drømmetydning, så jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med en ting som stadig dukker opp i drømmene mine...

Faren min er, som sagt, død, og siden det skjedde har jeg stadig vekk hatt drømmer der han kommer ruslende sånn lettere henslengt.

Jeg blir selvfølgelig full av forvirring -han er jo tross alt død- men han sier alltid et eller annet om at han slett ikke er død, men bare trang litt tid for seg selv, har vært bortreis, er en hemmelig agent eller lignende.

Har antatt at det er ønsketenking fra min side, men er det noen tolkning av det som kanskje har gått meg hus forbi?

Hehe, har egentlig aldri trodd på sånt, men det ville jo vært litt morsomt å høre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal tenke litt på det..

har bare ikke tid nå, har verdens mest rotete hus og svigerfamilie i anmarsj

snakkes seinere

Skrevet

nå klarte sønnen min å slette det jeg allerede hadde skrevet..

men det jeg prøvde å si er at å tyde denne drømmen kommer litt an på hvor alternativt tenkende du er..

man skal alltid være obs på budskapet når avdøde kommer til deg i drømme

jeg ville tolket dette som om at det finnes noe mer på den andre siden og at han prøver å fortelle deg det...

han er ikke egentlig død, men lever på den andre siden.. hvis du skjønner hva jeg mener..

og at han kommer innom for å se til deg..

neste gang kan du jo prøve å be han om litt mer informasjon, hvordan du skal bruke det f eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...