Piamin Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Vasker dere dette før dere begynner å bruke det til babyen?
umpa lumpa Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 dytter innlegget jeg, for jeg lurer på det samme..
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 jepp, med milo - greit å få vekk alle de små løshårene før man bruker det, synes jeg
ringblomst76 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg kjøpte en spesialsåpe på Nøstebarn; 28 kr for en liten flaske som holder mange ganger, også til vanlig ullvask. Kan brukes både til håndvask og maskinvask. Man får sikkert kjøpt spesialsåpe andre steder også . Har hørt fra andre at Milo ikke er bra for lammeskinn, men skal ikke være påståelig....! Lykke til !
Asobi Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Nei, har ikke vasket det, men børstet det litt. Nå ble jeg litt i tvil...kanskje jeg skal vaske?
Lillebror Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 ja...ser for meg at det er fullt av støv og skit og sånn....
Piamin Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er veldig glad i ull og har derfor funnet ut at ulla mi IKKE har det best med milo! Jeg har kjøpt sesialmiddel til ulla mi som heter "Bånsull" og kommer til å helle ut milo som jeg har! Hun i butikken (som jeg stoler på virkelig kan det her) sa at "vakser du håret med shampoo fra frisøren får du finere hår enn om du bruker såpestykke. Vasker du ull med dette tar du bedre vare på ulla di enn om du bruker milo." Da tror jeg at jeg svinger lammeskinnene til babyen i vaskemaskinen, men etter det skal de vel vaskes så lite som mulig... http://www.bansull.no/shopelement.asp?aid=9699&pid=12886
Asobi Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 hvilket program velger dere på maskinen? Eller kanskje håndvask?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå