stratosen_er mamma_ Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 litt rart og veldig veldig gledelig:) gleder meg masse....skal ta ks på fredag 01.08.08;) håper bare d ikke blir så varmt da, men ser ut til at værgudene vil vere litt vennlige da d er meldt regn fra midten av uka......
Siddisen Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer! Jeg skal neste fredag De har nå heldigvis gode luftkjøleanlegg på sykehusene.
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Så heldig du er.....kan jeg spørre om det er en spesiell grunn til du får keisersnitt så lenge føre. Sitter her med masse vann i kroppen og mye maserier....må si jeg kunne tenkt meg at den lille kom snart......
stratosen_er mamma_ Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 har et barn i seteleie og hjerteforma livmor.....så er d førstemann også...så de ville ta ks...viss ikke måtte jeg på et større sykehus to timer unna og d ville jeg igrunn ikke.... har termin 18.aug men tror de er redde for at fødselen kan starte før og de tar jo ofte ks 14dg før termin så er ikke så lenge før.....har en god del kynnere også så....og jeg har også vann...
Siddisen Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Jeg og har hjerteforma livmor, men min ligger i tverrleie. Samme skjedde sist,men da ble det hastesnitt 5 uker før termin. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå