Gjest kalinikta Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 ...Kaste ballen opp i luften og så sparke den avgårde? Møte en fotball med et direkte spark? Gutten min elsker å leke med ball og jeg syns han er flink, han klarer også å ta imot en ball når vi kaster til ham. Søsteren på 5 år var mye eldre da hun klarte dette. I går lekte han med en håv i bassenget her, og fanget lett små figurer i håven (dro den innunder det han ville ha tak i og vippet det oppi håven). Jeg syns såklart han er verdens flinkeste uansett hva han gjør, men har blitt litt nysgjerrig på hvor nivået "motorikk" ligger på de som er 2 år (han fylte i beg. av juli), for det er mange som bemerker at han er langt fremme, spes. dette med ball..
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Nå er min jente og 22 mnd, men nei, det kan hun slett ikke. Hun kan heller ikke ta imot ball. Men vi har heller ikke kastet så veldig mye ball:) Kanskje på tide dersom hun skal bli håndballspiller;)
Gjest kalinikta Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 He he ja dere får begynne å trene.. Vi er slett ikke "fotball-folk" her, men gutten har elsket det fra han kunne gå.. Han får være med de store gutta i barnehagen å spille med dem "fordi han er så god" i følge dem selv. Hm kanskje dette er pensjonen min. He he
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Ja, vår jente på 23 mnd kan det. Men ikke å ta imot en ball når vi kaster, tror jeg Tror de leker mye med ball i bhg, og det er der hun har lært denne sparkingen. Må innrømme at vi ikke har sparket så mye ball med henne, før nå i sommerferien. Da oppdaget vi hvor flink hun var blitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå