Gå til innhold

Hvor ofte sier mannen din til deg at han elsker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min sier det om morgenen når han går på jobb, hver gang vi snakker sammen på telefonen, og hver natt når vi legger oss..

Elsker at han viser at han er glad i meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sier vi er glad i hverandre hver dag i forskjellige former, veldig glad/glad/utrolig glad i deg osv. Eller sier vi er glad for å ha hverandre, men vi sier ikke like ofte at vi elsker hverandre. Jeg tror vi begge sparer litt på det ordet så det føles litt ekstra liksom når det blir sagt :o)

Vi vet begge to hvor mye vi betyr for hverandre så verken han eller jeg trenger den bekreftelsen dagen lang :o)

Skrevet

hm.... ja ja min sier de som regel når han vil ha noe eller er full.. men han viser de på andre måter... men vi er ikke av den klissete typen par.. vi trives på denne måte.... vet ikke om jeg hadde trodd på de hadde han sagt de hver dag.. da hadde de bare blitt en vane og ikke såå spesielt....

Skrevet

mange ganger i løpet av dagen, han er veldig flink til å kose, susse og klemme på meg og si at han elsker meg. veldig deilig :) og vi har en avtale om alltid å si hadet og hei når vi reiser fra hverandre eller kommer hjem, og da blir det også jeg elsker deg og litt sussing ;)

Skrevet

En gang i uken, kanskje? Han (og jeg) sier at vi er glade i hverandre og gir hverandre veldig fine komplimenter oftere, men jeg har ikke så lyst til å bruke opp jeg elsker deg. Blir mer spesielt når ikke det kommer i tide og utide!

Skrevet

Selvfølgelig tror jeg på at mannen min mener det når han sier han elsker meg, selvom,-ja, han sier det hver dag. Opptil flere ganger om dagen. Som regel om morgenen når han er inne å kysser på meg før han drar på jobb, når han kommer hjem og når vi legger oss. Men han er flink til å ta på meg,kose med meg og susse på meg ellers også, så jeg har det i grunn veldig så fint jeg :) og prøver å være like flink tilbake også, og det tror jeg at jeg er. Han klager ikke i allefall.

Skrevet

Han har aldri sagt det, vært sammen i 10 år.

Slå den ...

Skrevet

Veldig enig med anonym 11:28. Vil ikke bruke det opp - vil at det skal bety noe når vi sier det.

Husk at en god klem eller et blikk også kan si MYE!!!

Skrevet

Flere ganger om dagen:-)

Jeg tror det gir oss en ekstra vitamininnsprøytning.

Skrevet

Helt enig med mammasin:) Jeg får ekstra energi og glød når jeg hører at han elsker meg/er glad i meg/bryr seg om meg... eller når han gir meg komplimenter.

Skrevet

Hver dag..

Gjerne opptil flere ganger ;-)

Skrevet

Går ikke an å bruke opp "jeg elsker deg". Ikke hos oss i allefall.

Han sier det hver eneste dag.

Også kliner vi hver eneste dag.

Og ler.

:D

Skrevet

Min samboer sier det noen ganger for dagen, i tillegg til "glad i deg" og "I love you".

Skrevet

Hver dag, gjerne flere ganger om dagen! Jeg sier det hver dag til barna og til mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...