Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg våkner om morgenen er magen min skjev... Det virker som om livmora ligger høyere da enn når jeg står, og den ligger på venstre side av magen. Noen som har opplevd dette? Kan det være urinblæra som dytter den oppover eller noe sånt? Når jeg har vært oppe og tissa og legger meg igjen virker det som om den er "på plass" igjen. Merkelig. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være babyen din som ligger der som livmora buler ut :) Er du langt på vei? Hos meg blir magen ofte skjev når jeg har kynnere. Jordmora sier at det er fordi babyen ligger akkurat der :)

Skrevet

Hm...kanskje det? Men hvorfor alltid på venstre side? Jeg er i 17. uke, men har lagt merke til dette noen uker nå. Skal på ul om et par uker, så da får jeg vel høre om alt er greit. Ingen grunn til å tro noe annet da, for formen er fin, og jeg har hørt hjertelyd. :)

Skrevet

Hos meg er det alltid på høyre side faktisk :) Tror snuppa har funnet ei favorittstilling :-D Blir bra når du får komme på UL da. Er så betryggende å herlig å se med egne øyne at den lille har det bra :-)

Skrevet

Jaja etter forrige mann som lå konstant på høyre side har jeg fått permanent skjev navvel! Håper at denne bebin ligger på venstre, så jeg får midtjustert meg, men neida, her ligger vi på høyre igjen ser jeg. Navvelen er nå ca 1 cm vekk fra midten. FREAKY. Fader rullan hva har jeg på venstre side som skremmer den ungen så fælt a? Forslag?? :-)

Skrevet

Hehe... Kanskje det er det som er greia? Vi har et eller annet freaky der inne på vår ene side, som skremmer vannet av ungen? :P

Får bare satse på at alt er greit! :) Men ja - ul blir toppers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...