Lykkelige-tulla Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 å finne ut at en faktisk er gravid på Håper bare den klamrer seg fast der inne, slik at jeg får være her inne til jeg blir kastet ut og over i 2.tri og 3.tri og til slutt at spiren kommer ut:) Hipp hipp hurra:)
JulieF*Victoria* Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer og masse lykke til:) Det er en herlig følelse!
FraENtilTO Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer:-) Krysser fingrene mine for deg:-) (og meg:-)) Har selv termin 3 april:-), når er din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå