Gå til innhold

UKE 31

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er der ???hvordan føler har dere det da ???

Jeg er i god form ,tross varme ...litt trøtt og sliten men ...eller slapp kan man si ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 30 på meg idag :o)

Formen er bra, blir fort sliten og er mye trøtt og slapp, men kan ikke klage. Sover greit om natta når det har blitt kaldt nok.(i 2 tida) - kan ikke si jeg er så veldig glad i varmen, men den er vel snart over. Små plager med bekkenet og korsryggen. Har et magesår som brenner og gjør vondt, det er vel det verste.

Så da kan jeg ikke si jeg har noe å klage over.

Skrevet

Er i uke 31 i morra. Jeg er lei av å være gravid! Har hatt kynnere i over 3mnd og sykmeldt pga det. Er kjempevarm, har begynt å bli litt kvalm igjen, slapp og tiltaksløs etter å ha tatt det helt med ro i 3mnd. Bekymret for premature rier (har hatt det 3ganger allerede som har gitt seg igjen...) Bekkenløsning, vondt i halebeinet og problemer med å sove om natta... Men ellers i fin form... Dette blei bare syting, men det er sånn jeg har det akkurat nå.

Skrevet

...men jeg glemte å si at nå har jeg hatt en tøff start også da. For som IVF-pasient ble jeg veldig overstimulert, jeg ble "høygravid" 4 dager etter uttak og ble lagt inn på sykehuset da. Ble kvalm, svimmel og hadde vondt for å puste i tillegg til alle smertene. Nå skal det vel sies at jeg var ekstremt overstimulert, det er ikke ofte noen blir så ille som meg iflg sykehuset. Jeg lå på sykehuset fra 19. jan til 3. mars, og tappet veldig mange ganger (11 tror jeg faktisk det ble) pga væsken i buken. I uke 16 var jeg fortsatt veldig stor og fylt med væske, men var kommet hjem og kunne endelig spise selv. Tappet siste gangen i slutten av februar. Det å være "høygravid" i 14 uker når man bare er 16 uker på vei er litt spesielt, og det var en vond tid med veldig mye smerter og ubehag - man kjenner når man blir syk av overstimuleringen iallefall. I uke 24 hadde jeg en søt baby-mage, men hadde fortsatt litt væske igjen i buken, som faktisk har klumpet seg. I uke 26 var alt fint, da var det kun baby i magen :o) Nå er jeg da i uke 30 og føler at plager som dårlig søvn, magesår, press på lever/nyrer/milt, dårlig pust, sårt halebein, bekkenløsning og slikt - det blir så lite vondt i forhold, for min del. (jeg snakker kun for meg selv) - og slik sett føler jeg vel også at en fødsel skal jeg da klare, etter denne starten (smertehelv....spes de første 3-4 ukene) - ble litt langt dette her, beklager folkens!

Skrevet

30+3 her;) Føler meg igrunnen heilt okey! Takler varme ganske bra, men søker jo ofte ly i skyggen, ellers kan det bli for hett.. Merker jeg blir veldig trøtt av den det er vel det eneste. Kunne hatt hyppige middagslurer, hehe.. Slapp rett og slett! Har hatt 2 ukers ferie nettopp som har vært ganske aktive med opp-pussing hele veien så angrer på at jeg ikke tok mer hensyn og slappa mer av. Men så er det unnagjort:)

Rygg og bekken streiker bittelitt til tider, men helt ikke er det ikke. Håper i hvertfall det ikke blir verre, for jeg har plaer om å jobbe til uke 37;)

Skrevet

gikk kvelds tur i ca 40 min og fikk kynnere og ble sliten ...hva skjer med kroppen da ...dårlig form ...ler....eller kondis ...kan være varmen og ...

neii vil at lille bebis skal komme snart og at dagene bare flyr frem til da =))) selv om fødsel skremmer vettet av meg

Skrevet

Jeg begynner på uke 31 i morra, og formen er bedre nå enn hva den har vært gjennom alle de andre 30 ukene...

Jeg er alene hjemme med to aktive barn, for gubben har ikke ferie enda, så det blir ikke særlig mye sløving her ;)

Men LITT med ro MÅ jeg ta det, for jeg får mye kynnere og mase-rier om jeg er for aktiv, og jeg vil IKKE føde nå, lille gullet får holde seg inne noen uker til og bli stor :)

Varmen tar totalt knekken på meg, og det eneste jeg klarer å få i meg er stort sett kaldt vann og saftis..

Så om det iallefall kan komme èn kjølig dag, så er jeg overlykkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...