Gå til innhold

husarbeid konkurranse 28.07.2008

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal støvsuge stua ,og 3 soverom gang kjøkken .tørke støv .henge opp tøy og sette inn vask vaske bad. ksate søppel.tørke over kjøkken benken.

starter nå.

flere som vil være med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal kun tørke støv i dag jeg, for vasking av gulv, i 2.etg, støsuging 2.etg, vasket 2 maskiner med tøy, lagt sammen 3 maskiner, tok ut søpla, og ryddet huset sånn eller....alt dette andre gjorde jeg i går...heldighvis.

Skrevet

Jeg skal sitte pent på ræva mens gutta dekker til frokost, spise den, dra en liten tur inn på A-Z og handle tape og bikini, så skal jeg tilbringe dagen på stranda med hele gjengen før svigermor skal lage middag og så skal vi koooose oss med en flaske vin;)

Nesten samme som du skal mao...

(men jeg er på ferie da...)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å være så flink, men nå sover kråkebolla så jeg har allerede ryddet opp på kjøkkenet. Nå skal jeg vaske badet og sette på en klesvask.

Skrevet

Jeg har tenkt å dra på stranda så kan mannen min ta husarbeidet når han kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Skal henge opp klær, vaske ei maskin klær til, rydde og støvsuge. Evt fyke over gulvene med tue og vann.... Starter snart;)

Skrevet

har allerede støvsuget huset,vasket gulv og vasket to maskiner med klær.den tredje står på nå.

Så nå reiser vi og bader! ;-)

Skrevet

bortsett fra å sette på to maskiner med klær så har jeg ikke tenkt å gjøre noe. gjorde masse igår, støvsuget (dro tilogmed frem sofaene og tok under og bak de) vannet og stelte blomstene, vasket enda mer klær og tok badet.....

Skrevet

Jeg er ikke helt ferdig har en 1 årig hjemme.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har i dag vasket 2 maskiner med klær, støvsuget 2 etc, vasket begge badene og vasket gangen.

Jeg er ferdig..skal bare handle litt mat nå, så henter jeg datteren min i barnehagen og tar turen på stranden i 3 tia:)

Skrevet

Ææææ da taper jeg!! Sitter på jobb og fåkke gjort en dritt :D

Men vaska og rydda og vaska og tørka klær i helgen.. :P

Skrevet

ligger her med vond rygg etter at jeg var flink i går...

så jeg skal ikke gjøre noe...

da raket jeg hele plenen (1 mål tomt), rydda og støvsugde huset - alle rom! og i tilegg vasket jeg bad og toalett skikkelig og litt på kjøkkenet...

Skrevet

Okei, nå har jeg nett satt meg ned etter å ha: Vasket badet, vasket to maskiner med klær som nå er i tørketrommel, Tørket støv og ryddet i expedit hyllen i stuen, støvsugd hele leiligheten og vasket gulv. Ryddet og vasket på kjøkkenet. Ryddet rommet og skiftet på sengen til mini ( støvsugd og vasket der også)

Etter flere dager med fint vær og late dager begynte det å bli på tide med en skrubb :=)

Nå skal jeg nyte stillheten før guttene kommer hjem :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...