Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 X`n skal ha datra vår på ferie fra i dag og 3 uker fremover... Har ikke hørt en lyd...Ikke orker jeg å kontakte han heller, fordi han får følge med selv. Men så kom jeg på at det er kanskje jeg som skal levere henne til han? Eller er det han som skal hente henne til meg? Står ikke om det i kontrakten..Husker heller ikke hva vi har gjort før...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Svarte......kontrakt meg her og kontrakt meg der, DET er da faen en unge dere har produsert sammen, SÅ se å svelg kamelene og tenk litt på ungen oppi dette.... Makan til selvopptatte foreldre
Opp og ned er like langt Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg mener at du skal ringe til han for å avtale:)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Det er faktisk PÅLAGT å ha samværsavtale...Så vet du det å. Selvopptatt! IKKE prøv en gang å kalle meg det!! Hadde du visst hva han har gjort mot meg og sitt barn så hadde du skammet deg over det du skriver, men godt gjemt bak anonymknappen kan du bare skyte utmasse dritt, fy faen for ei merr du er! Ler av deg og din uvitenhet.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 DET er det faen meg ikke. Å høøø.......det er kun pålagt å møte på meglingskontoret hvis man bor sammen og går fra hverandre med felles barn.Dete er IKKE pålagt å ha noe form for sammværskontrakt så lenge man er enige der nekhue!!!! Spar meg for drittpreiket ditt for selv har jeg ikke en dritt kontrakt og brukte 1 min på meglingskontoret, NETTOPP fordi noen klarer å sammarbeide uten. Uvitend,,,,hehe nettopp.
Trulte76 Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Istedet for å sitte å grubel hva du skal gjøre, synes jeg du skal ringe han å høre hvordan dere skal levere og hente . Og evt kl hun skal komme idag. Har en veldig glemsk ex selv, så jeg må stadig minne på han om ting. Så kanskje han har glemt det er idag?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Pålagt er det ikke, men siden du er så sta, så kan du kanskje legge ut paragrafloven hvis du finner den, hvor det står at en sammværskontrakt er pålagt..=) Lykke til forresten:-/
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Om han ikke henter henne innen fristen, kan du jo evt. reklamere? Eller heve barnet kanskje? Evt. kreve manglene ved samværsavtalen utbedret?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 MIlde - hun spurte om et spørsmål, hvorfor er dere så vanskelige?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Det er ikke så vanskelig å ta opp telefonen, og spørre tid han kommer, eller om du skal levere henne. Dere er foreldrene hennes begge 2, og skylder faktisk datteren deres at dere kan samarbeide, og snakke sammen som 2voksne mennesker, ikke bitre unger.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Jeg vil vel heller påpeke at den som faktisk er vanskelig her i tråden er hi som sitter å klør seg i hode over en tlf sammtale eller påminnelse til far. Barn som blir overkjørt på den måten av egoistiske foreldre er den som til syvende og sist vil slite..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #13 Skrevet 28. juli 2008 Etter han har banka og slått meg i 7år, løyet for meg,voldtatt meg gjemt regninger sånn at jeg har fått gjeld oppigjennom ørene. Stjålet sparepengene fra sin datter...løyet for sin datter... Ja han fortjener det helt sikkert, det er sikkert meg det er noe gale med. Men nå er hade bra til hele forbanna dib, her er det bare unger som leker mor og far og er frekk i kjeften når de kan gjemme seg bak et nick. Nei denne siden er jeg for god. Å er sikker på at de fleste er enig i meg, synd vi ikke kan ha en avstemning...siden de som ikke liker dib ikker er her mere. Freak showet her skal dere få ha i fred.
Miss Misantrop Skrevet 28. juli 2008 #14 Skrevet 28. juli 2008 Han vil ha samvær, han får se å holde avtalen som er laget. Dette virker som en mann det var godt at dere ble kvitt (og JA jeg snakker for datteren også, jævla biologiske prinsipp) Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Seriøst HI, hvordan skulle noen vite dette? I Hovedinnlegget virket det bare som om du var litt korttenkt og kanskje i overkant tafatt. Det er ikke så rart at du fikk de reaksjonene du fikk, for jeg tolket det også på den måten. Jeg skjønner godt at du ikke ringer når det er slik det er, og for å være helt ærlig så virker denne mannen som en datteren din har det bedre uten. Synes likevel du overreagerer på svarene du fikk, alle var ikke hyggelige men dette er et anonymforum. Du kan ikke vente noe annet.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #16 Skrevet 28. juli 2008 Johooooooooooo..............here we go again................... Mulig du burde lagt med cv for å bli forstått da, for det å ikke ta en tlf er lavmål...............men hvem her inne vet hvem du er eller hvem din x er........
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #17 Skrevet 28. juli 2008 Det du skrev her er jo ganske vesentlig for det spørsmålet du stilte.. Måten du stilte det på i hovedinnlegget sa ingenting om at han var et rævhol, derfor kan du ikke annet enn forvente å få slike svar du fikk. Jeg må innrømme jeg tenkte akkurat det samme som alle andre skrev, du kan jo for faen bare ringe? Det er jo barnet ditt det går ut over.. Men nå, etter å ha lest det siste du skrev, tenker jeg at kanskje barnet har det bedre uten en far som slår og voldtar... Jeg hadde ikke overlatt mine barn til en så grov kriminell, ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2008 #18 Skrevet 28. juli 2008 Jepp jeg skulle ha gjort det, beklager så mye... Men er litt forbanna fortiden, da han har lovet henne noe her i sommer som ikke blir noe av....lang historie... Uansett så har jeg gjort det jeg kan, rettsak å det hele.. Det skal jævlig mye til før en far ikke får se sin datter. Jeg har kjempet mange ganger, da han har flyttet til andre steder i landet, ordna ny avtale, for så å flytte tilbake for så å forlange ny avtale igjen. Jeg er så møkka lei. Å fulgt opp har jeg gjort, har til og med svart han da han spurte når påskeferien startet og sluttet...jepp så idiot er han... Nå er jeg forbanna lei hele fyren! Nå får han følge med i timen litt selv å. Ikke klarte han å dukke opp på første skoledag en gang!Jeg sa til han at han måtte følge med i avisa når den dagen kom (jeg visste ikke selv på det tidspunktet) Dukket han opp? NEEEIII..!! Han fyren der skulle ha vært skuddpremie på. Tenkte meg ikke om da jeg skrev innlegget...skal gjøre det heretter... SORRY,men jeg er så sint på den mannen at ting stokker seg om... Men den tid kommer vel da hun ser ting selv HI God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå