endelig-vår-tur:) Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 kjenne/se på ultralyd at egget har festet seg i livmoren og ikke i eggledere?? sikkert dumt, men er så redd for at "det ligger feil". er 5+3 nå
VilsågjernehaBIM Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 det kan du se allerede nå, men om du venter en uke til kan du se hjertet banke i tillegg. kanskje ok å få med seg det å, om du likevel skal på tidlig ul?
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 tror du ikke du kjenner det om egget har satt seg i egglederen?? inbiller meg liksom at det blir smerter av det...
endelig-vår-tur:) Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 jo, du sier noe der.... sikkert litt vel hysterisk pga at jeg har bare en eggleder.. da satser jeg på at siden jeg ikke har hatt spesielle smerter, så er egget der det skal vere! fra nå av skal jeg bare vere lykkelig gravid:) takk for svar begge to!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå