3 blå Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Usj, iløpet av helga har han tisset på do for første gang (jubel i heimen da, hehe) og i dag begynte han på stor avdeling i barnehagen. Han brydde seg ikke om at jeg gikk heller, fikk en rask klem og så var det hade og snakkes. Hjelpe meg, han er snart 3 år og er blitt så altfor stor! Puh...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hehe, skjønner godt hva du mener ) Jenta mi ble veeeeeldig stor da hun sluttet med bleie, akkurat som om hun ble fysisk større også. Og måten hun prater på for tiden er sååå veslevoksen så jeg føler nesten jeg har fått en skolejente allerede. Men nå får jeg snart kompensert litt da - med ny baby på nyåret )
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Hehe...barnehagetanten vår lurte på om eldste hadde spist mye spaghetti i sommer - siden hun var blitt så lang ;o) Hadde ikke tid til å si hadet i dag, bare løøøøp bort på huskene. Kommer en del veslevoksent snakk her også..vi var og badet i bassenget hos tante, og snupp vil gjerne bade alene..men...altså..hehe..2 år og ingen særlige svømmeferdigheter...! Pappa sto ved stigen ned i bassenget sammen med henne: "Kan du gå bott til tante, pappa? Er det gjeit?" Han måtte bite i seg en liten latter, og si at "nei, vet du hva, det er nok ikke så "gjeit" gitt!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå