ana baroma Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg satser på å få meg en hvilende nattevaktstilling ett eller annet sted, sånn at jeg kan være hjemme med jenta vår et år til. Tror nok hun er typen til å gå i barnehage, men ikke enda, hehe.
yasmina Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har allerede vaert hjemme i 3,5 aar naa og skal vaere hjemme 2 aar til , men da er det slutt gitt !!!!
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 har vært hjemme med mini nå i 2 år, å blir nok hjemme 2 år til, med frøet, når den kommer ut..
kaffikanna Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Har vært hjemme i 1 1/2 år nå, og flere år tror jeg det blir.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Unnskyld at jeg kupper tråden, men hvordan klarer dere det økonomisk?
ana baroma Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Vi har en relativt god økonomi, dessuten har vi lite gjeld, og dermed går det greit for oss. Men jeg vil tjene egne penger snart for å få bedre trygderettigheter og ha en jobb å gå til (merker jeg savner det). Jeg har drevet for meg selv i flere år, og la ned rett før jeg ble gravid. Dermed ble det som det ble - men det er aldri for seint å endre på tingene:)
partyoffive Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Minstemann vil være nesten 1 1/2 neste host, da tenker jeg at jeg starter han deltid i barnehage og jeg begynner og jobbe deltid. Mellom nå og da jobber jeg bare vikarjobber her og der. Med de to eldste har jeg vært hjemme lenger, men det var jo da fordi jeg var gravid og/eller hadde en liten til hjemme uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå