Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Heisann. Fant ut at jeg var gravid på fredagen og fortalte barnefaren om nyheten. Han reagerte med sinne og fortvilelse og sa jeg skulle ta det vekk. Vi hadde en stor krangel og jeg løp gråtende derfra lørdagsmorgen. Jeg var skikkelig forvirret og lei meg. Kunne jeg virkelig beholde barnet når kjæresten min var så veldig negativ?? Innerst inne har det aldri vært tvil om at jeg ønsker meg barn, så jeg visste egentlig at abort aldri ville bli et alternativ. Et under må ha skjedd i løpet av lørdagen og natt til søndag. For den natta ringte han meg i dritfylla. Han hadde havna på rølp med kompisene og tatt den skikkelig ut. Han snøvlet at han elsket meg og at han ikke helt skjønte hvorfor han reagerte slik han gjorde. Og at "vi fikk bare få den ungen, og verden kunne seile sin egen sjø"...eller noe i den duren. Jeg dro ut og hentet han og sov med han til neste morgen, for å finne ut om han virkelig mente det han sa. Og neste morgen sa han: "Jeg er jo så jævlig glad i deg, jeg skjønner ikke hva jeg venter på..." Tydeligvis hadde en kveld med gutta, og det at han fikk prate med noen andre om det, hjulpet han med på klarne tankene hans. Han er snart 29 år, og de fleste kompisene hans har barn. Jeg tror guttas reaksjon har mye med usikkerhet å gjøre. De er redde for at de ikke er klar. Men innerst inne er de egentlig det. De må bare bli kvitt frykten sin. Jeg er overlykkelig!! SÅ til alle dere som er i samme situasjon som jeg var, gi mannen litt tid:)
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Gratulerer!!!!!!! Et sånt mannfolk har jeg også lyst på....... Men man må bare hoppe i det, for skal man vente til man blir klar, så skjer det desverre aldri..... kos dere masse, og masse masse lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå