Gå til innhold

Er dyre shampo`er bedre en billige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best? dyre eller billige,eller er de like gode?

Hva annbefaler dere meg å bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En shampo som er tilpasset din hårtype først og fremst. Og den eneste måten å finne ut det på er å prøve deg litt frem og finne en som er god, og som håret ditt er fornøyd med.

Jeg tåler ikke butikkshampo, og er strålende fornøyd med en type jeg får hos frisøren, har prøvd andre dyre og som jeg ikke likte så godt og endte opp med en tilslutt, som frisøren mente passet meg godt.

Hva med veiledning av frisøren din?

Skrevet

De billige inneholder silikon, som legger seg utenpå hårståene så de ser fine og blanke ut. Men det er visst ikke så bra for håret. De skummer gjerne litt mer også, sånn at man føler at det blir ordentlig rent.

Jeg bruker vanligvis "dyr" sjampoo (de som selges på frisørsalong), men innimellom bruker jeg de billige også. Man trenger gjerne mindre mengde av de dyre, så jeg tror ikke prisforskjellen blir så stor i lengden (i hvertfall ikke hvis du handler på lookfantastic.com f.eks).

Skrevet

Kan være jeg ikke har ivret nok hos frisøren for å finne en som passer håret mitt, men jeg har prøvd litt forskjellige dyre merker, og omtrent alt som er i dagligvarebutikken. Har endt opp med at Elvital nutri gloss er den ejg syns jeg får best resultat med, og det takker jo lommeboka for :o)

Skrevet

Jeg bruker frisørshampoo,syns håret blir absolutt best da.Men det er jo mange forskjellige merker der også,og ikke alle er like gode syns jeg.Så det må litt prøving til.

Liker L'Oreal aom kjøpes hos frisøren.

Skrevet

Bumble bumble! Selges hos www.lookfantastic.com! :)

Skrevet

Jeg bruker bare "dyre" shampoer, og har flere ganger prøvd med dem billige i vanlig butikk, men går raskt over til dem dyre igjen. Håret mitt blir tungt og fort skittent med billige shampoer. Jeg reagerer lett på perfyme o.l. Det gjelder både dyre og billige. Redken, bumble-bumble, bed head tåler jeg ikke f.x.

Skrevet

Kjøper alle hårprodukter hos frisøren både til store og små.

Merker stor forskjell på billige og dyre produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...