-Lady Godiva- Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 ...hvor gamle er egentlig barna når de får føflekker...? Det er jo ingen babyer som har føflekker vel...?
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 snuppa mi er født med en føflekk rett ved navelen.. er vist veldig uvanelig..
Jokeren Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Datteren min fikk første da hun var litt over året:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå