Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg skal på modningsakupunktur i dag...er veldig spent.... Har 8 dager igjen til termin, men pga ferieavvikling fikk jeg ikke time tidligere.....
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2008 Var på modningsakupunktur i dag. Var veldig greit...og koselig jordmor som satt nålene!! Så får vi bare håpe de har virkning ;-) Har fått ny time på torsdag om ingenting skjer før den tid.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 29. juli 2008 #3 Skrevet 29. juli 2008 Riene satte i gang samme dag som jeg var på modningsakupunktur, og jeg hadde en rask og grei fødsel. Men de anbefalte å begynne tidlig, fra uke 35, for å modne livmoren for en bedre fødsel (ikke igangsetting). Etter hvert satte de nåler for å sette i gang også. Tror jeg var på tre behandlinger.
oslo *20.05.06* Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hei jeg hadde det med forrigemann og hadde en rask og grei fødsel. Åpningsfasen gikk veldig fort - så var veldig fornøyd. Skal Ha det igjen denne gang også! Lykke til!
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #5 Skrevet 29. juli 2008 Oslo 20.05.06, hvor mange behandlinger hadde du før fødsel, og når fødte du? Skal begynne med akupunktur i dag
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2008 Er så utålmodig...klarer nesten ikke vente til torsdag for å få min neste omgang med nålene ;-) i dag har jeg bare 7 dager igjen til termin (tilsvarer dagen jeg fødte forrige gang!)
Gjest Skrevet 29. juli 2008 #7 Skrevet 29. juli 2008 Spennende:) Var og fikk modnings akupunktur i dag for første gang, veldig spennende - håper det hjelper bare:P Neste time om en uke..
Trollkatt Skrevet 29. juli 2008 #8 Skrevet 29. juli 2008 Jeg fikk det med begge barna mine, og kommer ikke til å gjøre det nå. Første fødselen startet tre dager etter termin, men varte i 22 timer, så akupunkturen hadde antagelig ingen effekt. Andre fødselen fikk jeg lette rier hver gang jeg var hos akupunktøren. De siste ukene før fødselen hadde jeg så mye mase-rier at livmoren min var utslitt da fødselen endelig satte i gang. Har en følelse av at det var pga akupunkturen, siden det ble verre de gangene jeg tok aku. I tillegg gikk jeg 12 dager over termin, så det hjalp ingenting på modningen. Gikk i flere uker med 1 cm åpning, uten at det skjedde noe som helst annet enn de forbanna mase-riene... Denne gangen skal jeg prøve uten for å se hva som skjer. Kanskje det ikke hadde noe med akupunkturen å gjøre. Jeg er uansett tilhenger av aku, men det virker ikke som det funket på modningen hos meg. Funket på mange andre ting, da. (Måtte ikke tisse hele tiden, fikk energi, sov bedre om natta, fjerna godtesyken fullstendig, fikk opp forbrenningen etter fødselen og bidro til at jeg gikk ned 30 kilo etter første fødsel.)
Turtelduen Skrevet 30. juli 2008 #9 Skrevet 30. juli 2008 Jeg skal i dag forhåpnetligvis... Hadde det sist og fødselen startet samtidig som han satte akupunktur for å starte fødselen... Dvs tredje gang. Han ville først sette akupunktur for modning, så for modning og litt rier og siste gang satte han for mye rier og det funket! Kom til sykehuset med 4 cm åpning og det er mye for meg som aldri har hatt åpning når jeg har komme til sykehuset... Jeg har vært hjemme med rier i 6-9 timer med de andre og kommet opp uten åpning.... Så den gangen var det effektivt! I tillegg tok det kun 3 timer fra jeg kom til sykehuset til babyen var ute. Håper han kan sette mer rierstimulerende akupunktur med en gang.... Er så klar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå