Gå til innhold

Noen som har mbt sko her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg har det..er ikke det sånne dyre med "rar" såle? Fikk noen av mamma siden hun ikke klarte å bruke de selv..

Skrevet

Nei, men denne er jeg spent på. Vil gjerne høre folks erfaringer! Er det bare for treningens skyld, eller er det bedre å gå i??

Skrevet

Jeg aner ikke... Det skal jo være bedre for både ledd,blodsirkulasjon ++

Lurer i grunnen mest på hvordan de er å gå med i skogen/på fjellet...? Om det mest er en sko beregnet på asfalt/flatmark...? Og om de er brukendes til jogging??

Skrevet

dytter...

Skrevet

Det er sånne jeg har, sjekket nå.. Jeg har ikke fått brukt de noe særlig enda, så kan på en måte ikke si noe. Men anbefaler ingen å ha de på hvis de skal tørke håret.. da med håndkle og bøye seg fremover.. *ler* Holdt på å tryne:P

Skrevet

Mamma sverger til disse. Hun gikk til fysio en stund og hun ble med henne i butikken og kjøpte disse. hun har de sandalene.

Nå er hun helt avhengig:-

Kjøpte faktisk et par til til henne til bursdagen ifjor:-)

På jobben hadde vi en dame innom som demonstrerte dem, jeg kjøpte ikke, Syntes de ga meg fare for "overvrikking"(Det heter det vel strengt tatt ikke) man må liksom lære opp foten sin å gå riktig. legge trykket på rett plass.

De som kjøpte på jobben, er veldig fornøyd.

Skrevet

Noen steder mankan kjøpe disse på nett??

Skrevet

ja og er kjempefornøyd !

Brukte de masse da jeg hadde knesmerter etter litt for mye løping. Så ble de stående i skapet en stund med gode på slutten av svangerskapet med bekkenløsnking og etter fødsel da jeg hadde en rygg som stivna til... vurderer et par i sandalmodel for sommervarmen men synes de er litt dyre til flere par...

Sørg for å prøve de i en butikk før du kjøper på nett.. må sitte godt for å være gode å gå i !

Skrevet

Jeg har og er kjempefornøyd!! Merker stor forskjell på ryggen nå i varmen da jeg ikke får brukt de for de er sinnsykt varme! (har ikke råd til sandalene)

Jeg har ikke merket noe for trenings skuld! Kun på ryggen! Blir mye bedre der når jeg bruker de! Åså er de jo veldi gode å gå i sånn sjenerelt! MEN livsfarlige på glattis!!! :)

Skrevet

Jeg fant en nettbutikk.

http://www.sport1lillehammer.no/public.aspx?pageid=45272

Du bør heller kjøpe de hos en fysioterapeut. Det er en egen måte å gå på, og du bør bli vist dette i praksis, for å være sikker på at du gjør det riktig.

Det finnes folk som faktisk ikke klarer å bruke disse skoene og da er det jo sansynlig at det er fordi de går feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...