Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig så interesant alt som skjer rundt fødselen at man diskuterer det i ett år??

Har flere venninner som fikk i fjor og de snakker jo ikke om annet enn da de gikk gravid og ikke minst fødselen sin?

"hvor lenge presset du? Rivnet du? Hvor mange sting?"

Og så snur de seg til meg å kommer med 10000 tips.

Javel, takk skal dere ha men nå er det faktisk ikke deres fødsler jeg skal oppleve.

Jeg er ikke lei av å gå gravid, men av alle som skal fortelle meg om hvordan det er uten at jeg spør!

Måtte bare spørre siden dette er min første;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det kommer ann på opplevelsen av den...for noen er det så fælt at de aldri blir ferdig,mens for andre er det ikke naturlig å prate om i det hele tatt. jeg har aldri følt for og prate om mine til noen andre enn mannen og jordmor.

Skrevet

Nei, det er det jeg tror jeg heller ikke kommer til å ha behov for men her er det jo kultur å fortelle.

Å ikke nok med det, men de utleverer jo hver andre også!

Jeg vet så mye jeg aldri skulle ha visst om folk jeg ikke kjenner.

Hvem som var på peppes og ikke nådde noe klyster feks.

Synes det er unødvendig info os det er faktisk det eneste jeg tenker på når jeg ser de...

Flærrede underliv og peppes avføring. Mmmm.

Skrevet

Det er jo det største og mest fantastiske som har skjedd meg og jeg kan prate masse om det ennå, 2,5 år etter fødsel. Gleder meg til neste fødsel og håper at alle som jeg ikke har født ennå får en like flott opplevelse som jeg hadde! Tror det er derfor vi liker å snakke om det. Men det er jo forskjell på mennesker også. Skjønner at du blir litt lei fram til du har opplevd det selv.

Skrevet

Jeg skjønner jo at det er det største som skjer en kvinne og gleder meg kjempe masse til å oppleve det, men fortår ikke hvorfor alle sperrer forsvinner?

Føler det går prestige i hele greia og det er om å gjøre å vere "flinkest";)

Skjønner vel mer når jeg har fått opplevd det selv;)

Da skal alle nok få vite hvor jeg dreit meg ut, rivnet fra a til å, spy og slim og alt det andre deilig detaljerte. hehe;)

Skrevet

Tror det kommer helt an på personen.. Er du en person som lever og ånder for barna og det er det eneste spennende som skjer i livet, så er det nok fødsel, amming og babyprat det går i.

Sånt klarer ikke jeg :P

Skrevet

Haha.. litt i det hormonelle hjørnet Rina82??

Tror nok du vil føle det på samme måte etter du har født.. jeg hadde iallefall behov for å dele denne opplevelsen med mange. Det er jo en sinnsyk fantastisk opplevelse.. man setter ett barn til verden, og selvfølgelig vil man dele. I starten helst de saftigeste detaljene også ;-P

Dette med tipsene skal du bare lukke ørene for. Jeg har vært veeeldig påpasselig med å komme med tips. Jeg er laaaaangt i fra noen ekspert bare fordi om jeg har født en gang før.. en fødsel er aldri lik en annen.

Lykke til med fødsel.. og du ett lite tips... hihi.. neeeeeida ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...