heisand? Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 ammer 4-6ganger daglig, han er 11,5måned. må en trappe ned ett og ett måltid, eller er det plutselig ikke noe melk lengre? jeg har fortsatt utrolig mye melk om morgenen. vi fortsetter å amme til han ikke vil mer. men har aldri skjønt hvordan dette er om man trapper ned ett og ett måltid, men da er vel det fordi moren ikke vil mer?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hei! Vi trappet ned et og et måltid fordi snuppa ikke virket spesielt interessert lenger.. Hun tok når hun blei tilbudt, men var urolig og "virrete". Så da følte jeg at det blei litt slitsomt og kuttet ned til morgen og kveld. Nå har vi kuttet ut kveld også pga henne, og det ser ut som om morgenen er for tur.. Men den morgenen vil jeg veldig gjerne fortsette med, så håper melka holder seg på plass selv om jeg ikke får ammet henne noen morgenener nå pga jobb..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Jeg begynte å trappe ned tidig fordi han var vanskeligere å amme om dagene. Tok et og et måltid og erstattet med mme, ingen problem. Holdt på ettermiddagspuppen, men plutselig lukket han munnen og ville ikke ha den heller. Så nå er det kun om natten om morningen, og har ingen problem med å ha nok melk til de to gangene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå