Gå til innhold

KAN NOEN HJELPE MEG????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 4 åring som har gått baserk med pennen på hele kroppen.. noen tips om hvordan man får dette bort.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...kreativ sjel, med andre ord! ;)

 

hvordan få det bort, ja....man bør vell være litt forsiktig med barnehud, men det kommer jo ann på hva slags penn det er.

vanlig såpe tar jo mye, dersom pennen er oljebasert (som penner skjeldent er tror jeg) tar jo vanlig matolje bort flekkene.

 

sjekka nettopp på anis.no (søkeord: penn)

kulepenn på skinn - elnett hårspray

(hud er jo skinn.....)

eller appelsinskall...

Skrevet

Prøv en fet krem og en myk klut og gnikk forsiktig på merkene. Barnehuden er ofte litt sart så hard gnikking bør unngås, samme med sterk såpe.

 

Frøkna her på 2 gjorde det samme for en uke siden og det funket greit med fet krem og klut, før dusjen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...