Mamma`en til godgutten Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har en 4 åring som har gått baserk med pennen på hele kroppen.. noen tips om hvordan man får dette bort.....
line_n & sara Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 hehe...kreativ sjel, med andre ord! hvordan få det bort, ja....man bør vell være litt forsiktig med barnehud, men det kommer jo ann på hva slags penn det er. vanlig såpe tar jo mye, dersom pennen er oljebasert (som penner skjeldent er tror jeg) tar jo vanlig matolje bort flekkene. sjekka nettopp på anis.no (søkeord: penn) kulepenn på skinn - elnett hårspray (hud er jo skinn.....) eller appelsinskall...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Prøv en fet krem og en myk klut og gnikk forsiktig på merkene. Barnehuden er ofte litt sart så hard gnikking bør unngås, samme med sterk såpe. Frøkna her på 2 gjorde det samme for en uke siden og det funket greit med fet krem og klut, før dusjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå