Gå til innhold

Bare få julidager igjen...


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

heisann jenter!

 

Da er det bare få julidager igjen... selv hadde jeg termin i går og regner nesten med å gå over i august...

hvor mange er vi som henger her inne og venter enda?

 

Hvilke planer har dere for de kommende dagene?

Selv har jeg tenkt å klippe gress og rydde huset i dag... (Håper aktivitet hjelper meg i gang...hehe) Har også en del stoff som jeg skal sy litt puter m.m. av... da har jeg iallefall noe å ta meg til i ventetiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihopp! Jeg har termin i morgen (29/07), ikke ett eneste tegn på at jenta vår vil ut enda! :( Får smøre meg med tålmodighet og kose meg mest mulig som gravid! :)

 

Tenkte å gjøre litt husarbeid jeg også, må jo være litt ryddig til bebissen kommer. Ellers så skal jeg bare ta det helt kuli og lade opp batteriene, fødselen kan jo være rett rundt hjørnet.. Da er det jo greit og være forholdsvis opplagt! :)

 

Lykke til alle som ikke har fått noen gullklump enda.

Den som venter på no godt, venter ikke forgjeves... Er det ikke noe som heter det?? Hehe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja vi får vente, hadde termin 27. Det er flere som skriver at de føler at nåe er på gang, hva mener de med det. Jeg kjenner ikke nåe. Hade ingen kjenninger med førsteman heller, men hun blev ju strippet uten at jeg var nåe moden. Det kan ju vare en anledning.

 

Lykke til alle likvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde termin for fem dager siden. Venter spent på når og hvordan fødselen vil starte. Har ikkje prøvd alle kjerringråd, regner med at poden kommer når han selv er klar. Har hatt akupunktur to ganger nå, er blitt moden men har ikkje åpning ennå.

 

Eg skal slappe av og rydde litt hjemme. Det er utrolig varmt nå så det er ikkje så mye eg orker å gjøre. Svetter av den minste ting.

 

Lykke t alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 dager over termin, skal på overtidskontroll imorgen, og forhåpentligvis setter de igang før helgen. Går nok akkurat inn i august, hadde ikke trodd det ville skje. Ufattelig treig kroppen min er som ikke skjønner at gutten min trenger litt hjelp for å komme ut. For en uke siden var det ikke noe tegn til modning, og har ikke noen som helst andre tegn på at noe kan være på gang. Har ikke kjent en enenste kynner engang! Ganske lei nå ja, og bare håper det skjer før helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter også. Kjenner ikke nåe, hade termin 27, jeg er så missunderlig på er som fått se er lille. Men allesammen godt mot, snart få vi treffa den lille. Skal føde på Bærum er det nåen som vet når de vanligtvis starter der, er det etter 2 el 3 uker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi på nest siste julidag jenter!

Går og venter fremdeles jeg også... Har mye veldig kraftige kynnere (eller kan det være modningsrier tro?) men de tar seg liksom ikke opp nok til at noe er i gang... Håper det skjer noe mer i dag jeg! begynner å bli sliten av å gå sånn med smerter i magen til stadighet... Gleder meg jo også så utrolig til å få hilse på den lille!

 

krysser fingrene for oss alle! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på overtidskontroll idag, min 12 overtidsdag. Veldig lite modning, men ble nå strippet litt. Fy søren så vondt det var, og føler med helt mørbanket nå etterpå. Tror ikke det kommer til å skje så mye mer før fredag, så da skal jeg inn på ny kontroll og forhåpentligvis begynner jeg med modningspiller da. Håper bare jeg ikke må vente til over helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei uke på overtid, hadde litt murring igår, men gikk over da jeg la meg. Har ikke vært å sjekket verken modning eller annet (bare vært hos legen termindagen, men han er så slapp..., sjekket bare leie å fomlet etter hjertelyd...), ser noen har sjekket modning, er det rutine eller? Har overtidstime på sykehuset mandag, da er jeg 10 dager på overtid, burde modning vært sjekket før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...