cocochin med to små Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Jeg er gravid i uke 18, skal på ultralyd på fredag. Men i natt og i dag morges har jeg hatt konstante menssmerter i magen/korssryggen, dvs. ikke stikninger eller murringer som kommer og går slik man har hatt tidligere og tatt for å være voksesmerter. Tror ikke jeg hadde dette i mitt forrige svangerskap. Er det noen som vet om dette er vanlig? Kvier meg for å kontakte lege for ting som kanskje er helt vanlige..
line_n & sara Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 ring jordmor..jeg ringte henne pluss føden et par ganger under svangerskapet for å forhøre meg om smerter jeg hadde. det viste seg at jeg hadde en muskel rundt livmoren, som var til tider veldig øm. siden smertene dine minner om menssmerter, ville jeg tatt kontakt. det kan jo bare være kynnere, men alikevell, greit å spørre! så får du litt sjelefred! man "maser" ikke om sånne ting, altså! ikke vær redd for å spørre!
cocochin med to små Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2008 nei det er sant, jeg kan jo ringe jordmoren min glemmer liksom henne siden jeg bare har vært der en gang og det er en stund til jeg skal dit igjen. Føles bedre å ringe henne å spørre enn å ringe fødeavd/legevakt eller lignende. takk
line_n & sara Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 jepp, og jm er jo vant med de rareste spørsmål! ikke det at dine smerter er rare, altså!! håper du finner ut av det! god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå