Barn i huset <3 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 hvis jeg får omgangsyken, kan far være hjemme fra jobb da? eller hvordan blir det?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 er du litt trøtt? selvsakt kan du være hjemme fra jobb om du har omgangsyke. du har 3 ganger 3 egenmeldingsdager. så er du syk i mer en 3 dager på du til legen for å få sykemelding.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Ulike arbeidssteder har ulike avtaler på dette. Noen har maks 24 enkeltdager i året. Ikke alle som 3x3. Sjekk ut avtalen der du jobber.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 jeg vet. men jeg sa det sånn siden det er mest vanlig og et "minimum". men du har helt rett
hamsterpia Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Lurer på hvem som er trøtte her jeg... Les hovedinnlegget hennes en gang til, og så svarer dere på nytt Jeg vet ikke sikkert, men hvis du er så syk så du ikke klarer å ta vare på barna, så får nok faren ta ut egenmelding. Men da regner jeg med at du må være sykmeldt. Kommer sikkert an på begges arbeidsplass.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 hahaha.. det er helt klart jeg som er trøt!
Tia med 2 ♀ Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 egenmelding kan han jo ta, men syk barn dag så må du være sykemeldt tror jeg. Men er sikkert litt forskjellig fra arbeidssted til arbeidsted også.
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Er vel noe med at han kan ta fri ved barnepassers sykdom, men man bør da i mine øyne være ganske dårlig... Ute av stand til å ta seg av barna.
Barn i huset <3 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2008 hehe skal undersøke det jeg:) er godt å vite det i tilfelle. skal mye til for å få far hjem fra jobb;) er jo en grunn til jeg er hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå