Gå til innhold

Dere med litt grønne fingre:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss i slutten av september, og har valgt å ha høst- tema med alle høstens flotte farger. Da har jeg tenkt å plukke inn blader fra trær å strø langs midten av bordet som en slags "løper", i tillegg til litt rognebær og kanskje litt lyng for lukten sin del.

Men da lurer jeg: Bør jeg ta inn blader tidlig å tørke, eller satse på "ferske" blad? Er redd de ferske blir seende visne ut etter ett døgn på bordet, eller at det plutselig er mye små- dyr som kryper rundt..:)

Hvis jeg bør tørke bladene, hvordan og hvor lenge før?

Håper dere skjønner "tegninga" mi og at dere som kan litt slikt kan gi meg noen gode råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde plukka blad tidelig og tørka dem ja, lyngen kan du vente med til rett før... Er usikker på hvor lang tid i forveien du bør plukke men mener å huske at det ikke tar så lang tid å få tørket dem(i begynnelsen av sep. er sikkert helt ok), legg mellom matpapir og legg en haug med bøker opppå så får dem flate å ikke skrukkete....(viss du ikke vil ha noen av dem litt skrukkete da) tror det kan bli veldig fint i ett bryllup, og kjempe lurt å spare inn litt penger på:) det er jo så nydlige farger!!!

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...