Vanilla83 Skrevet 28. juli 2008 #1 Skrevet 28. juli 2008 Vi kjøpte først en hunn-undulat, men siden vi jobber hele formiddagen kjøpte vi en til, en hann:) Saken er den at hunnen som vi har hatt lengst er så stygg med gutten. Når han går for å spise kommer hun alltid etter og hakker på han eller stiller seg mellom han og maten. Uavnhengig om hun er sulten selv, hun kan akkurat ha spist selv.. Vi bruker også henge inn snacks til dem, men da er hun også der og hakker på han så han ikke får smake. Og ja, vi har 2 av alt så de skal egentlig ha en vær. Bynner å lure på å kvitte oss med hunn jæveln, hun bare biter og er sur, mens han er snill som dagen er lang. (men veldig vill, han følger jo hva hun gjør) Vil nå heller ha en snill tam fugl en to ville som abre krangler likvevel... Eller er dette noe som vil gå seg til? Tips mottas gjerne
doffine Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 har hatt undulater i hjemmet så å si i 18 år. Men har hatt en hanne til han døde alene, så kjøpte mamma ny hann som også døde etter noen år. Og søstra mi hadde to jenter i samme bur. Men ikke hatt en av hvert kjønn i buret.. kansje du kan forhøre deg med de på dyrebutikken eller ringe å høre med en vetrinær hva du kan gjøre. Vet at de i TAM dyrebutikkene er meget dyktige og TAM alna har også vetrinærer som svarer på spørsmål;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå