Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 hender det at dere av og til bare føler for å gråte skikkelig uten noen spesiell grunn. Og dermed setter dere ned for å gråte? Og i så fall har dere noen virkemidler? Jeg får sanne fører av og til, da setter jeg på forest gump og spoler frem til der han får møte sønnen sin og spør om "Is he smart" Eller så setter jeg på 'a beutiful mind' og spoler frem til da alle gir ham pennene sine. Eventuelt ser jeg den friends episoden hvor Monica frir til Chandler Ganske krise, men det gjør godt da, nesten som når man har hatt ett latterkick av dimensjoner.
Northernlights Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ikke helt uten grunn, men kommer det en sånn følelse over meg, da gråter jeg når ingen andre ser det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Som regel har jeg en grunn for å "bryte ut i gråt" enten jeg er rørt, eller trist. Men noen ganger kan jeg le såpass at jeg selv til slutt ikke vet om jeg krampeler eller krampegråter, mest sannsynlig krampegråter for det likner mest. Og da er jo persa i gang, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå