lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 er ikke meningen å mase, men har sport andre så mange ganger uten å få svar så håper du vil svare. Er nå begynt på min 9. uke. Så mine spm til deg er: vil dette gå bra? ser du noe kjønn? Er det tvillinger, ligger tvillinger i familien skjønner du:P 200191 takk på forhånd =)
lillebilla Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Hei Fikk opp bare en jeg, gutt.. men kan såklart ta feil. Lykke til! ut fra det jeg ser så kommer det til å gå bra altså. Litt kvalme?
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 har helt siden jeg fant ut jeg var gravid påstått at det var en gutt. Er bare en magefølelse jeg har. Og kvalm det er jeg konstant. Ble nesten litt redd her jeg. å tusen takk forresten for spåinga=P
lillebilla Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Masse lykke til! slapp av og nyt svangerskapet
lykkeliten<3 *med spire* Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 ja det skal jeg gjøre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå