Gå til innhold

Teit paa data!!

lillebror er " forsinket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke saa veldig teknisk av meg, og vet ikke saa mye om data. Kommer meg inn paa nettet og da er jeg fornoyd:-))

Men hadde vert mye enklere noen ganger om jeg kunne kopiert ting. Hvis noen legger inn en link,sitter jeg som ett naut og skriver linken en gang til.Er egentlig litt lei, og tenkte at noen kan sikker forklare meg det :0/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merk den testen du vil kopiere. trykk på høyre museknapp, så velger du kopier. Så går du til det stedet der du vil skrive inn den teksten. så setter du musepila der, og trykker på høyre museknapp igjen og velger lim inn..

Godt å høre det ikke bare er meg som er fornøyd bare dataen får meg inn på de nettstedene jeg vil inn på. resten er mannen i huset sin oppgave..

Skrevet

Takk, det virket faktisk.

var heller ikke saa vanskeligt som jeg trodde.

Skrevet

Nei jeg har en mann som er veldig god i data, og når han ser meg sliter av og til så sier han alltid at jeg tenker for vanskelig, og han kan alle slags mulige "snarveier" på ting jeg bruker veldig mye tid på.. Så lærer jo masse av han, men innser at noe data geni blir jeg nok aldri uansett hva jeg gjør..Men greit å lære slike små triks som gjør ting litt enklere..

Skrevet

Skulle sikkert hatt bruk for flere triks,for man sparer jo masse tid paa det. Men kan bare glemme aa sporre mannen min, for han er om mulig enda teitere enn jeg paa data....

Men naa vet jeg jo hvem jeg skal "plage" neste gang :-))

Skrevet

Jeg plager stadig mannen min med diverse dataproblemer. Typisk utsagn: "Hjelp, datan spør om noe!!" og med sukk og stønn: "jeg skjønner ingenting" (ingen overdrivelse).

Skrevet

blander meg inn litt her jeg...om jeg får lov..

det som jeg synes er kjekt med klipp og lim,sånn som dere snakker om,er at det kan også gjøres når en er på msn.

finn siden du vil at andre skal se, merk linja, høyreklikk og trykk kopier, også bare limer du den inn igjen i msn.

dette kan dere kanskje, men er ikke så lenge siden jeg lærte meg dette...hihi...

Skrevet

Hehe, vi er ganske blanke begge 2 her, samboern er helt blank, kan gå inn på sia til fotball laget sitt,og det er det.

Men så har jeg en fetter som er data geni, han ringer jeg rett som det er og "plager" med mine dumme data spørsmål.

Skrevet

Ja det er bare å spørre neste gang..hehe..:) Jeg maser videre på han på siden av meg.. Så kan ha le litt også av alt vi klarer å spørre om..hehe:)

Er ikke lenge siden han lærte meg hvordan jeg skulle gjøre det hvis jeg skulle merke hele teksten, i sedet for å bruke pilen, så kunne det gjøres med to tastetrykk..hehe:)

Skrevet

Godt aa se at jeg ikke er alene om dette :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...