mammatil4gull Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 lovet guttene å dra på stranda i morgen jeg.. og når var jeg i en bikini sist..joda for 2 år siden ... og ikke en dritt passer av badetøyet ..buksene er ok å ha på men ser for små ut og bikini toppene er absolutt for små og oppi det hele prøvinga nå fant melka ut at den skulle begynne å lekke jada ... men har en sort bikinibukse som går greit.. altså er det så mange som vil stusse da om jeg bare slenger på meg en sort ammebh til..litt blonde i kanten men funker den og helelr bruke en annen topp når jeg bader.. kremt må helt klart ut å handle badetøy ja .... og tenkte ikke på det i helga nei ville dere stussa over folk i ammebh på stranda hihi ....grr ammetåke får skylde på den ...
Northernlights Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Ingenting overrasker på stranda. Ikke alle er der for å kikke på alle andre. ;O) tA PÅ AMMETOPP, OG SE GLAD UT! ooops..caps.hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Neida! Kos deg på stranda i bikinitruse og ammebh du! Jeg hadde ikke tenkt over det engang om noen hadde brukt det!
twilla Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 folk går da på stranda og bader og i det hele tatt med alt mulig rart! Ikke noe problem, kos deg på stranda
lille_Harepus Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Jeg var og badet idag, bikinien passet ikke helt etter svangerskapet. Underdelen gikk fint, toppen passet ikke. Tok en svart Bh til, funket det.. Gikk kjempe fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå