Gå til innhold

kjøkken

h@ppy elsker høstfargene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer masse på hva slags farge jeg skal ha på kjøkken veggen?

En jord farge evt hvilken, eller noe i blått? noen forslag? Skal hente farge prøver i morgen....

Kjøkkeninnredningen blir hvit(ståt fra ikea) med valnøttbenkeplate og svart komfyr med svart ventilator...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grønnt syns jeg er flott. Vi skal male snart, og da blir det mørkegrønn og lyegrønn i brede vertikale striper. Flott! :)

Skrevet

Har tenkt litt på grønt også, så skal hente en farge prøveav det også...( litt litt preget av fargene til bam....hehe:))

Skrevet

Tror ogsaa jeg ville gaat for gront, da det stimulerer hjernen. Blaat blir litt kalt til kjokken syntes jeg. Men jord fargen er sikkert ogsaa fin, og en varm farge.

Skrevet

Jeg syns faktisk blaatt er ganske fint :) Mine foreldre hadde det en periode og det var kjempe koselig.

har ogsaa hoert at blaatt skal holde fluene borte ( men det kan vaere bare logn da....)

Skrevet

haha.... det er ihvertfall noe vi trenger, det er ganske mange fluer her på landet.....:))))

Skrevet

Selv foretrekker jeg lune, nøytrale farger, så til hvitt hadde jeg nok gått for noe a'la caffe latte eller lignende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...