Gå til innhold

Mami og smurfene... Er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Er formen blitt noe bedre? Hadde du en fin ferie? klem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her vet du :) Har hatt en kjempe fin ferie, men formen er ganske dårlig så jeg begynner å glede meg veeeldig til november nå hehe. Har fått ganske vansker med drittbekkenet nå også så jeg føler meg litt nedfor om dagen, men man kan jo egentlig ikke klage når man har en frisk og nydelig liten baby inni magen og to elsklinger som passer godt på meg :)

Formen din er bra eller? når var det du hadde termin igjen?

Skrevet

Fint at du hadde en fin ferie:) Uff da, ikke bare bare og være gravid, har du fortsatt hypermesis også? Fint at dem tar godt vare på deg, det trengs når man ikke føler seg så bra. Formen min er sånn passe, nå som det er så varmt så er jeg ganske svimmel og kvalm.. så håper på høst snart... he he.. Jeg har termin 24 november. Du da?

Skrevet

Jada, hyperemesisen sitter godt i fortsatt :) jeg har mistet troen på at det vil gi seg gitt.. Jeg liker varmen ganske godt jeg da, selvom jeg svetter så det renner av meg hehe :)

Terminen er 4-5 november..

Skrevet

Okey..Hvordan orker du og reise rundt og gjøre ting med den hypermesisen? i mitt forrige svangerskap var jeg kvalm og kastet opp hele tiden og jeg orket ingenting, lå på sofaen og prøvde og la være og spy.. Så flink du er som klarer og reise rundt selv om du er så dårlig. :)

Skrevet

Knasker piller og spiser så lite som mulig hehe :) jeg klarer meg stort sett uten å spy så lenge jeg tar to piller og ikke spiser så mye, da går det greit å ta fly for eks eller en kjapp tur til byen. Men jeg blir jo veldig fort svimmel og ødelagt så vi var mest i leiligheten nå :)

Føler liksom at jeg MÅ gjøre koselige ting med Natalie nå som det ikke er så lenge igjen før hun må dele oss med en til..

Får egentlig ikke lov av legenmin å styre så fælt, men jeg er dårlig på å høre :-S må vel bli flinkere snart så jeg ikke kollapser helt før babyen kommer.

Skrevet

Okey..skjønner at du føler det sånn, er koselig og finne på noe også så lenge du orker det. Har du fått tabletter mot kvalme? fint at det er noe som hjelper da. Jeg spiste ofte og små måltider i forrige svangerskap for å hindre kvalmen, hver 2 time spiste jeg.. hjelper det ikke for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...