snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 har hatt sex nesten hver dag siden mensen var over bortsett fra onsdag aner ikke når el var eller er hadde føste blødning 6.juli og håper mulighetene er stor vi traff hadde ikke sex onsdagen 22 juli... hadde sex senest i dag.. dette er 3 pp...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. juli 2008 fikk mensen en dag for tidlig forrige mnd.. ennå ikke stabil syklus etter å sluttet på pillen i feb.
*Lykkeliten* Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Hei! Det sies jo at det aller beste er å "spare" opp sæd i ett par dager før el dagen, men hvem i huleste vet akkurat når man har el? hmm Har ikke kjøpt inn el-tester.. Vi har sex hver dag hvis jeg orker, ihvertfall annahver dag! =) Det sies å være nok! =) For mengden og kvaliteten av sædsellene blir bedre hvis man har sex annahver dag.. Har jeg hørt..? ;D Lykke til da! =)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2008 takker!! hvordan går de med prøvingen deres da *lykkeliten*? ... virker som enten kvaliteten hans ikke er noe særlig, eller så er de min feil noe burde vel skje.. legene mente de ikke burde ta lang tid, måtte inn i gjenn om 3 mnd vist ikke spiren sitter, å ta evt tester for å se om de er noe feil på oss...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2008 ikm er 30 juli tror jeg....
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2008 ops nei tror den er 5 august hm søren nå ble jeg usikker....
*Lykkeliten* Skrevet 28. juli 2008 #7 Skrevet 28. juli 2008 Heisann igjen! =) Joda prøvingen går så å si greit.. Men blir så skuffa hver gang tanta dukker opp.. Er i vår 8pp nå.. ikm er 7august.. Har en del symptomer idag, men går nok ikke i den fella en gang til.. =) Hehe.. Hva med deg da? =)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2008 he he jo står i med prøvingen men lite resultater ennå... dessverre... satser på de skjer snart for oss begge.. merker bare alle andre klaffer rundt meg.. lettere deprimert men unner alle andre å bli gravide også self. bare håper de skjer for meg også snart... er jo bare 3 pp så er jo ikke all verden da...
*Lykkeliten* Skrevet 28. juli 2008 #9 Skrevet 28. juli 2008 Ok. For oss klaffet det i 3pp forrige gang, har en gutt på 2år.. Så jeg hadde store forhåpninger i 3pp, men det ser ut til å gå myye lengre nu.. Ja alle andre rundt meg blir gravide.. Eller legger man ekstra godt merke til dem, når man selv er prøver? =) Ja selvfølgelig unner man andre det å bli foreldre, det er det beste som skjer i livet! =))
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2008 mhm:) håpet virkeli de klaffet denne mnd men de ser dorlig ut egentlig vet ikke når el er heller ikke ca ikm så... fryktelig vanskelig å si.. men masse lykke til dere:)
*Lykkeliten* Skrevet 29. juli 2008 #11 Skrevet 29. juli 2008 Takk for det! =) Jeg tror jeg kjente el denne mnd.. Dat stakk og murret i eggstokkene.. =) En kveld var jeg kvalm enda.. Så vi passa på å hoppe til køys da og, he he.. ikm er helt sikkert 7aug, men siden tanta var 9dager for sein forrige gang så er jeg også litt usikker, men den har aldri før vært så sen.. Og da bomma vi grådig på el.. den kom 9dager etter skjemaet, derfor er det viktig og ha sex annahver dag nå.. Man vet jo ikke om det blir sykluskrøll...igjen.. =) hiiihii.. Ha en fin dag!
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. juli 2008 må gi en lyd... fikk kjempe positiv el test i dag så tok en gravi test også men den ble negativ.. men hadde sex to ganger i dag da så håper den sitter snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå