Bebés'ilvousplâit Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hei! Jeg er en gammel traver her inne på assistert befruktning, som ikke har vært her siden vi lyktes å få en "icsi"-jente i november i fjor Jeg har 3 nedfrosne embryo - som visstnok skulle være noen "skoleeksempler" da de ble frosset ned - liggende på St. Olavs, og nå har babysyken meldt seg på nytt. Spørsmålet mitt er om noen som har vært igjennom det før kan fortelle meg litt om hvordan det fungerer hvis jeg eventuelt skal ha et fryseforsøk? Må jeg ta like mye nesespray og sprøyter som ved et vanlig prøverørsforsøk? Koster det like mye? Kan jeg ta det i naturlig syklus? Hadde vært spennende å vite litt mer om hva jeg har i vente hvis vi skulle bestemme oss for å lage en til.. Håper på svar
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg drister meg til og svare deg her siden fryseforsøk hos dere ligner på et vanlig forsøk hos meg:) Dere bruker ikke spray og sprøyter, men Progynova som er i tablettform. Denne vil få slimhinnen tykk og god, og forberedt på og ta imot et egg eller to. Dette forsøket kan du ta i naturlig syklus:) Etter innsetting er det vanlig og bruke Progesteron-støtte i form av vaginal gel (Crinone) eller Progestan (vaginal kapsler).
Bebés'ilvousplâit Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Det hørtes jo slett ikke så ille ut! Takker så mye for svar :-)
okeke Skrevet 31. juli 2008 #4 Skrevet 31. juli 2008 jepp d stemmer d som frøya sier ) jeg skal snart igang med fryseforsøk nr 2 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå