pusekatta-fødeklar Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Idag er det 39 dager til termin....og inntil iforgårs har jeg ikke lalgt merke til noen strekkmerker verken her eller der. Men nå ser magen min ut som et europakart....og så seeeeeent i svangerskapet da!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 hadde ikke et strekkmerke før jeg tippa 34 uker... nå har jeg MASSE.. men er bare sånn vi må leve med...
snart mamma 85 Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 har kun fått på side håndtakene, 14 dager til termin... regner med at noe vil gå bort... tenk på det vesle nurket som kommer... bra belønning,,, men kroppene er jo utrolig elastiske så det trekker seg litt sammen igjen... har vært flink å smøre mye krem oxo.. kan hende det bare er oppskryt,, hvem vet
*lille blomst* Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 jeg var allerede godt inne i uke 38 før de første strekkmerkene kom! kan tro jeg var skuffet da!?? hehe... må jo bare leve med det, men hadde håpet å slippe siden de ikke hadde dukket opp enda. de sprer seg fra dag til dag:/
Gjest Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 man kan smøre så mye kremer man bare ønsker for å unngå strekkmerker - det eneste det hjelper mot er tørr hud, dessverre. Strekkmerker kommer av hud som strekkes for fort, og når magen, rompe eller lår vokser for fort i forhold til huden, får man strekkmerker. Ergo er det ett av hudlagene som ikke klarer å vokse like fort, og vi får strekkmerker. Dette skjer innenfra og påvirkes ikke av noen form for kremer e.l - men man får en myk hud av å smøre seg da ;o)
netto86__ Stolt mamma :) Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Fekk ikkje strekk merker før uke 37.. Litt irriterende, har gått så lenge uten, så kom de.. Men er heldigvis ikkje mykje, men det klør som faen... Prøver å smøre med krem, men ingenting demper kløen.. No må lille beibisen komme ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå