Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 19 uker på vei (iflg legeterminen) Og har ikke røyket siden morgenen for to dager siden.. Å jeg har fått den gode opplevelsen/bellønningen for at jeg klart å holde meg unna "giftpinnen".. i går kveld vardet slikt liv nedi magen, å herregud det var deilig.. Bare det, var belønning nok til å ikke ville ta en røyk til, og jeg håper virkelig jeg klarer å holde meg unna!:)

Måtte bare si det til noen.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!! Kjempe bra at du har klart å stumpe røyken!

Det blir kansje litt vanskelig uken som kommer, men etter det går det som en lek:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Så flott at du klarer å stumpe røyken. Det er jo ingen bedre premie for røykestopp enn en frisk liten baby som sparker og viser tydelig at den setter pris på "offeret" ditt. Lykke til videre både med svangerskapet og røykeslutten.

Skrevet

Takk:)!!

Ja, regner med at den første uken kan være litt tung, men bare tanken på at den lille har det så mye bedre, og jeg selv og for den del, så tror og håper jeg at det skal gå bra.. Er litt vanskelig da samboeren min røyker (barnefaren) men han har i det minste kuttet litt ned på røykingen, og røyker ute.. Så det blir spennende til vinteren å se om han slutter helt,eller om han skal stå ute i mange minus (er fra nordnorge) å her kan det bli litt kaldt.:P hehe

Skrevet

Takk:)!! ja så absolutt verdt det når jeg kan kjenne den lille så mye bedre uten røyken.. Mye mer liv i magen etter at røyken ble borte..:):)

Skrevet

Bra jobba Linda! Vær stolt av deg selv! Har selv klart å slutte, og håper inderlig at jeg holder meg nå... for resten av livet!

Skrevet

Så flink du er! :)

Du får bare fortsette å få samboeren din til å røyke ute, hvis han ikke klarer å slutte selvsagt. Det er det minste han kan gjøre for inneklimaet til barnet sitt, synes du ikke? :) Faren min røyket mens jeg var liten, men han ble alltid tvunget til å røyke ute av min mor. ;) Vi bodde delvis "på fjellet", med 30 minus om vinteren, men ut måtte han! Han sluttet etter at lillesøsteren min kom gråtende hjem fra skolen, hvor hun hadde lært at man kunne få lungekreft og dø av røyking. Hun ba ham så pent om ikke å dø! Da sluttet han på dagen! Så det har sine fordeler, dette med å få barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...