Gjest Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Aner ikke.. Men en undersøkelse viser jo at det ikke er noen p-piller som hemmer veksten av kviser.. Skal se om jeg kan finne den igjen.
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=62&id=1087 Her står "Diane" oppført som en aknehemmende middel fra p-pillen sin side.
Vilja<3 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 det står jo som bivikning på alle, men er kanskje bare i begynnelsen? Jeg har alltid hatt glatt og fin hud, helt til nå i en alder av 25!! kvisene propper ut, når de forsvinner kommer det nye, arghhhh.....skjønner ikke hvorfor det skjer nå
Gjest Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 sjekka du linken? der stod det en del andre ting som tar det tror jeg..
Vilja<3 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 takk for svar. Virker som diane skal være bra men det er viss økt fare for blodpropp med desse tabl. Tenkte kanskje å prøve en minipille, hm liker ikke disse pillene, men heller ikke kvisene og flere barn akkurat nå hehe
Vilja<3 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2008 lykke til med bryllup:) vi giftet oss i fjor sommer, kjempegøy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå