Gå til innhold

en ekstra ultralyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg hadde 1 termin 24 desember og var på ultralyd den 23.juli og fikk ny termin den 05.01.09...

var da bare 16+4 isteden for 18+2 som vi trodde... fikk jo ikke sett stort på den ultralyden siden den var mindre enn vi trodde...

vet i 2003 fikk jeg 2 ultralyder pga samme problem...

vet dere om det går ann å få det enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg og var mindre på vei enn antatt termin, var 16 pluss et eller anna på ordinær UL, måtte komme tilbake 2 uker etterpå for det er mellom uke 17-19 di tar dei nødvendige måla.. så du skal vel egentli tilbake..

Skrevet

hmmm han tok de måla han skulle og sa at ungen var frisk og rask... trengte ikke mere oppfølging enn vanlig sa han... defor jeg er litt forvirra...

Skrevet

Så lenge han har fått tatt alle målene av ungen så får du nok ikke komme tilbake. Er det kjønnet du vil vite? Da må du nok bestille ultralyd og betale for det selv desverre. Helse-Norge er så gniten vet du..

Skrevet

nei det skal jeg ikke vite...

men mange sier de ikke får tatt de måla de skal og mange sier de får det så jeg vet jo ikke men da hadde han vel sakt det hvis han ikke hade fått det til

Skrevet

Han hadde vel bedt deg komme tilbake hvis han ikke hadde klart å sette termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...